کد: 1287-357878      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ شنبه ۲۸ خرداد   تعداد بازدید : 231

در حاشیه جشنواره روز بین الملل دانشگاه/ دکتر محمدرضا هادیان: پیروزی فرهنگی و آموزشی گامی پایدار است

پژوهشگر برگزیده حوزه فعالیت های بین الملل دانشگاه گفت: دانشجویان بین‌الملل نمایندگان و کارگزاران اخلاقی ما در منطقه هستند و از این طریق ما می‌توانیم یک ارتباط دوستی و دائمی با کشورهای منطقه داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدرضا هادیان تصریح کرد: در طی سال‌هایی که در دانشگاه حضور دارم تلاش کردم آنچه را که به‌عنوان پازل‌ پژوهشی دانشگاه بود داشته و به روند پژوهشی که برای دانشگاه و مردم کاربردی باشد کمک کنم.
وی با بیان اینکه اعضای هیأت‌علمی باید پژوهش‌هایی که در راستای آموزش است،انجام می‌دهند، افزود: شرط پژوهش‌ در راستای آموزش خدمت به مردم است و ما باید ارتباط با صنعت، مردم و مشکلات آن را در نظر گرفته و اطمینان داشته باشیم اعضای هیئت‌علمی این را در نظر می‌گیرند و تشویق‌ها، حداقل‌ها و زمینه‌های لازم باید برای آن‌ها نیز فراهم خواهد شد.
این عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: برای پژوهش دانشجوی بین‌الملل در مقاطع تحصیلات تکمیلی فداکاری لازم است و باید در زمینه‌هایی مساعد داشت زیرا این دانشجویان نمایندگان دانشگاه در کشورهای منطقه و پژوهشگر برگزیده در حوزه فعالیت‌های بین‌الملل هستند. ما باید بتوانیم اعضای هیئت‌علمی کشورهای منطقه را با پیشرفت‌های این کشور آشنا و به آن‌ها  بهترین آموزش را بدهیم.این افراد نمایندگان و کارگزاران اخلاقی ما در منطقه هستند و از این طریق ما می‌توانیم یک ارتباط دوستی و پیوسته‌ و دائمی داشته باشیم.
پژوهشگر برگزیده حوزه فعالیت‌های بین‌المللی پیروزی فرهنگی و پیروزی آموزشی را گامی پایدار دانست و افزود: صلح پایدار وابسته به آموزش اعضای هیئت‌علمی کشورهای منطقه است و این بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری برای کامیابی انسان‌ها و آینده‌ای درخشان برای همه‌ی مردم منطقه است.
وی در خاتمه گفت: کارشناسان به همراه اعضای هیئت‌علمی بستر رودخانه‌ی پیشرفت این کشور هستند و طی نسل‌ها افراد را آموزش می‌دهند، این بستر باید محکم باشد، تا ما دوباره و چندباره پیشرفت این کشور را ببینیم.

نظر شما :
captcha
Close