کد: 1287-357880      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ شنبه ۲۸ خرداد   تعداد بازدید : 249

جشنواره روز بین الملل دانشگاه/ دکتر علیزاده: تلاش تک‌تک اعضای هیئت علمی دانشگاه حرکت در راستای بین‌المللی سازی است

استاد برگزیده حوزه فعالیت های بین المللی جشنواره روز بین الملل دانشگاه تاکید کرد: در دانشکده پیراپزشکی در کنار آموزش، پژوهش و تحقیقات « بین‌المللی سازی» یکی از برنامه‌های اصلی‌مان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر شعبان علیزاده استاد و مدیر گروه هماتولوژی دانشکده پیراپزشکی با بیان اینکه در وهله‌ی اول از دوستانم تشکر می‌کنم که بنده را به‌عنوان نفر برتر انتخاب کردند و ناگفته نماند تلاش گروهی دانشکده پیراپزشکی عامل این موفقیت بوده است؛ گفت: اتفاقاتی که در گروه ما رقم‌زده شد جذب دانشجویان بین‌الملل بود البته که عدد قابل‌توجهی را به خودمان اختصاص داده‌ایم، ازنظر تعداد دانشجو به اعضای هیئت‌علمی یکی از گروه‌ها و دانشکده‌های موفق بوده‌ایم.
وی ادامه داد: در تدوین کوریکولوم های بین‌المللی، دوره‌های کوتاه‌مدت و بر پایه مدرک جزو گروه‌های فعال بودیم که منجر به راه‌اندازی رشته‌ها و دوره‌های کوتاه‌مدت جدید شد.
رئیس دانشکده پیراپزشکی افزود: فعالیت جدیدی که بسیار ویژه بر روی آن کارشده همکاری با دانشگاه‌های منطقه و بین‌المللی بوده است، تا بتوانیم در دوره‌های مشترک تبادل دانشجو و هیئت‌علمی، دوره‌های تقاضامحوری که از دانشگاه‌های همسایه داریم ان شاءالله گام‌های مؤثری برداریم؛ مجموع این تلاش ها منجر شد تا دانشکده ما در این جشنواره انتخاب شود.
وی با بیان اینکه تلاش تک‌تک اعضای دانشگاه برگزیده شدن نیست بلکه بین‌المللی سازی شدن است؛ تصریح کرد: در دانشکده پیراپزشکی در کنار آموزش، پژوهش، تدریس، تحقیقات و نوآوری بین‌المللی سازی یکی از برنامه‌های اصلی‌مان است، برای افراد جدیدی که ورود پیدا می‌کنند این موضوع یکی از خواسته‌هایمان خواهد بود.
دکتر علیزاده با اشاره به اینکه بستر مناسبی در این زمینه فراهم شده است؛ خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های بسیار گسترده‌ای در معاونت بین‌الملل دانشگاه صورت می‌گیرد و تعاملاتی که با دانشگاه‌های بین‌المللی داریم و همکاران این موضوع را یکی از اولویت‌های خودشان قرار داده اند و اهمیت بیشتری به فعالیت‌های بین‌المللی، تسهیلات مناسب و جذابیت بیشتر می دهند.
برگزیده جشنواره روز بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران تأکید کرد: برای محدودیت‌های که ممکن است در برخی مسائل وجود داشته باشد باید تلاش کرد تا کاسته شود به‌ویژه در بحث تبادل دانشجو و استاد و دوره‌های مشترک تا نتایج بهتری حاصل شود.
خدا قوت به همکاران روابط بین الملل و روابط عمومی‌ می گویم و امیدوارم تمام‌کارهایی که برنامه‌ریزی کرده‌اند به ثمر برسد و نتیجه تلاش‌ها را بتوانید در دانشگاه و دیگر دانشگاه‌ها منتشر کنید تا درس آموخته‌هایش مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد.

نظر شما :
captcha
Close