کد: 1287-357890      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱ تير   تعداد بازدید : 521

مراسم تکریم و معارفه سرپرست پیشین و جدید امور مالی معاونت بین‌الملل دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فریال خانقاه و نسرین قادری، سرپرست پیشین و جدید امور مالی معاونت بین‌الملل با حضور دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این مراسم که دوشنبه 30 خرداد 1401 برگزار شد، دکتر سید رضا حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل، دکتر امید امینیان، رئیس دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل، کارشناسان اداری، مالی و پشتیبانی معاونت بین‌الملل و تعدادی از کارشناسان معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل نیز حضور داشتند.
در آغاز دکتر حسینی سده برگزاری این گردهمایی را فرصتی برای قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خانقاه، سرپرست پیشین امور مالی معاونت بین‌الملل دانست و گفت: ایشان از قدیمی‌ترین کارکنان معاونت بین‌الملل دانشگاه هستند که با پیشرفت این حوزه در سال‌های گذشته از سطح کارشناسی به مسئولیت مهم مدیریت امور مالی ارتقا یافتند.
مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل افزود: بسیاری از فرآیندهای بدیع مالی در حوزه بین‌الملل به دلیل نوپا بودن و سرو کارداشتن با دانشجویان خارجی، حاصل خلاقیت‌های وی، همکاران امور مالی معاونت بین‌الملل و البته حمایت‌های روسا و مسئولان وقت است.
وی تصریح کرد: موفقیت‌های کسب شده در حیطه امور مالی بین‌الملل، این معاونت را به الگویی برای سایر دانشگاه‌های کشور تبدیل کرده است.
دکتر حسینی همچنین با خیرمقدم به سرپرست جدید امور مالی معاونت بین‌الملل و آرزوی موفقیت برای وی، بیان داشت: ایشان نیز از کارکنان با تجربه و خوش‌نام دانشگاه است که پیش از این در مرکز بهداشت جنوب مشغول به فعالیت بوده‌اند.
سپس سرپرست پیشین امور مالی معاونت بین‌الملل نیز از حمایت‌های معاون بین‌الملل دانشگاه، معاون اسبق بین‌الملل دانشگاه، مدیر پیشین و فعلی امور مالی دانشگاه، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل و رئیس دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل در طی این مسیر قدردانی کرد.
خانقاه با بیان اینکه بدون شک تغییر و تحول لازمه موفقیت هر مجموعه‌ای است، افزود: امیدوارم با حضور سرپرست جدید امور مالی و برنامه‌های تازه این حوزه، بیش از گذشته شاهد موفقیت معاونت بین‌الملل باشیم.
وی با تشکر ویژه از کارکنان حوزه مالی معاونت بین‌الملل از آن‌ها به عنوان نیروهایی فعال و حرفه‌ای یاد کرد.
قادری، سرپرست جدید امور مالی معاونت بین‌الملل نیز با قدردانی از برگزاری این نشست، گفت: امیدوارم با حمایت‌های مدیران و مسئولان حوزه بین‌الملل، در کنار همکاران امور مالی بتوانم ادامه‌دهنده مسیر موفقی باشم که در سال‌های گذشته با تلاش و جدیت آغاز شده است.
در ادامه، دکتر آیتی صحبت‌های خود را با قرائت بخشی از آیه 140 سوره مبارکه آل‌عمران آغاز کرد و گفت: خداوند در بخشی از این آیه می‌فرماید که ما ایام را میان انسان‌ها می‌گردانیم (وَتِلكَ الأَيّامُ نُداوِلُها بَينَ النّاسِ) و این خاصیت زندگی در دنیا است پس آنچه اهمیت دارد خشنودی خداوند و رستگاری ما در هر جایگاه و موقعیتی است.
معاون بین‌الملل دانشگاه با بیان اینکه در مدیریت، تخصص و تعهد به عنوان دو اصل اساسی و پایه‌ای مطرح است، تصریح کرد: جمله‌ای زیبا از شهید گران‌قدر چمران در همین رابطه وجود دارد که ایشان می‌گویند آن ‌کس که تخصص ندارد و کاری را می‌پذیرد، بی‌تقواست.
وی افزود: خوشبختانه در مدت کوتاه همکاری با سرپرست پیشین امور مالی معاونت بین‌الملل، تخصص و تعهد به کار را در ایشان مشاهده کردم که نشانه آن موفقیت‌هایی است که مجموعه در حوزه امور مالی کسب کرده است.
دکتر آیتی با اشاره به ارتباط خوب و مؤثر همکاران امور مالی معاونت بین‌الملل با یکدیگر، بیان داشت: این تعامل خوب نیز از مدیریت ایشان سرچشمه می‌گیرد که اخلاقیات را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.
معاون بین‌الملل دانشگاه با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند فریال خانقاه، برای سرپرست جدید امور مالی معاونت بین‌الملل آرزوی موفقیت کرد.

 

 

 

 

 

خبر و عکس: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close