کد: 1287-357896      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۶ تير   تعداد بازدید : 407

برپایی غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نمایشگاه بین المللی آموزش استار مالزی

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران با رویکرد حضور در بازارهای هدف جدید و افزایش جذب دانشجویان خارجی در نمایشگاه بین المللی آموزش استار مالزی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل، این نمایشگاه شنبه و یکشنبه 4 و 5 تیر 1401 در کوالالامپور، پایتخت مالزی برپا شد.
دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین الملل دانشگاه در حاشیه برپایی نمایشگاه بین المللی استار، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین نهاد آموزش عالی کشور در حوزه علوم پزشکی با برنامه ای مدون و مشخص در مسیر بازاریابی برای جذب دانشجویان بین الملل حرکت می کند.
وی یکی از راهکارهای مهم برای افزایش جذب دانشجو و دستیابی به بازارهای هدف جدید را شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های دانشگاه دانست.
دکتر زرگران با اشاره به اینکه جذب دانشجویان خارجی همچنین در راستای هدف مهم بین المللی سازی دانشگاه نیز مورد توجه قرار دارد، اظهار داشت: این مهم از یک سو به عنوان ابزار دیپلماسی علمی، به معرفی هرچه بیشتر ایران و فرهنگ ایرانی اسلامی در سطح جهانی کمک می کند و مقابله ای در برابر تلاش دشمنان کشور برای ایران هراسی و انزوای کشور است و از سوی دیگر برای دانشگاه و کشور ارز آوری اقتصادی به همراه خواهد داشت.
مدیر توسعه امور بین الملل دانشگاه تصریح کرد: کشور مالزی و بازار جنوب شرق آسیا با توجه به جمعیت قابل توجه مسلمان یکی از اهداف تعیین شده برای گسترش بازارهای بین الملل دانشگاه در سال ۱۴۰۱ است.
وی افزود: در همین راستا نمایندگان دانشگاه در این غرفه حضور یافتند و به معرفی دانشگاه به شرکت کنندگان و متقاضیان تحصیل در حوزه علوم پزشکی پرداختند. 
دکتر زرگران استقبال از غرفه دانشگاه را بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت:  همچنین نشست هایی میان اداره جذب و بازاریابی بین المللی معاونت بین الملل با کارگزاران جذب دانشجو در این منطقه به منظور توسعه بازار دانشگاه در جنوب شرق آسیا برگزار شد.
توضیح اینکه در کنار حضور پررنگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه های بزرگ مالزی و دیگر کشور های این منطقه، مراکز علمی و جذب دانشجوی بسیاری از سراسر جهان چون انگلستان، ایرلند، آمریکا، آلمان، امارات متحده عربی و ژاپن نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.
 
 
 
 
 
 
 
خبر: مهناز وحیدی
نظر شما :
captcha
Close