کد: 1287-357897      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ سه شنبه ۷ تير   تعداد بازدید : 410

با توافق بر عملیاتی شدن تفاهم‌نامه همکاری دو دانشگاه/مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه با مسئولان دانشگاه USM مالزی دیدار کرد

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران در آخرین روز بازدید از دانشگاه‌های مالزی، با حضور در دانشگاه USM، با معاون قائم‌مقام رئیس دانشگاه در امور بین‌الملل و آکادمیک و دیگر مسئولان این مجموعه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، هیأت اعزامی دانشگاه متشکل از دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر اردلان شریعت، سرپرست امور جذب و بازاریابی بین‌المللی معاونت بین‌الملل و محمدرضا سید حسنی، کارشناس بین‌الملل این مجموعه، دوشنبه 6 تیر 1401، نخست از دانشکده داروسازی دانشگاه USM بازدید و در نشست مشترکی با دکتر نور هدایه، معاون و دکتر ویکی، مدیر مرکز تحقیقات دارویی این دانشکده شرکت کردند.
نمایندگان دانشگاه سپس با حضور در ساختمان ریاست دانشگاه با پروفسور داتو نریماه و پروفسور رحمان محمد، معاونان قائم‌مقام رئیس دانشگاه USM در امور بین‌الملل و آکادمیک و امور پژوهشی دیدار کردند.
طی این جلسات با توجه به امضای تفاهم‌نامه میان دو دانشگاه پیش از پاندمی کرونا، طرفین بر عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه و تدوین نقشه راهی مشخص برای ادامه همکاری‌ها تأکید کردند.
همچنین با تکیه بر فعالیت سه دانشکده پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی در زیرمجموعه دانشگاهUSM ، مقرر شد تا مسئولان دانشکده‌های مرتبط  دو دانشگاه، در قالب نشست‌های آنلاین زمینه‌های مشترک همکاری‌های فی‌مابین را بررسی و نسبت به اجرایی شدن توافقات اقدام کنند.
در ادامه، مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه و هیأت همراه در شام کاری با حضور مسئولان دانشگاه USM شرکت کردند.
طی این نشست نیز جنبه‌های و جزییات مختلف همکاری مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف در خصوص مباحث مدیریتی و حمایتی مربوط به پیشبرد برنامه‌های مشترک آتی، به اتفاق‌نظر رسیدند.
در توافقات صورت گرفته مقرر شد تا همکاری‌ها به دو شکل برنامه‌های کوتاه‌مدت چون برگزاری مدارس تابستانی و دوره‌های کوتاه‌مدت، تبادل اساتید برای برگزاری دوره‌های آموزشی و یا در قالب استاد مدعو و برنامه‌های بلندمدت چون اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک اجرایی شود.
همچنین حمایت سیستم مدیریتی دو دانشگاه از برنامه‌ها و همکاری‌های مشترک نیز مورد تأکید قرار گرفت.

 

 

 

 

 

خبر: مهناز وحیدی



 

نظر شما :
captcha
Close