کد: 1287-357900      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ چهارشنبه ۸ تير   تعداد بازدید : 475

مسئول جدید میز همکاری‌های علمی دانشگاه با کشورهای اروپای شمالی انتخاب شد

نشست انتخاب مسئول جدید میز همکاری‌های علمی دانشگاه با کشورهای اروپای شمالی (نوردیک) با حضور دکتر محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل دانشگاه، در این نشست که شنبه 4 تیر 1401 برپا شد، دکتر کاظم زنده‌دل، معاون پژوهشی پژوهشکده سرطان و مسئول سابق میز همکاری‌های اروپای شمالی، دکتر حسام هاشمیان، معاون بین‌الملل بیمارستان فارابی و گروه چشم‌پزشکی، دکتر ارغوان تنکابنی، عضو هیأت‌علمی دانشکده دندانپزشکی و عضو سابق اتاق فکر میز اروپای شمالی و جمعی از کارشناسان مدیریت روابط بین‌الملل دانشگاه نیز حضور داشتند.
در آغاز، دکتر نکوفر ضمن خوشامدگویی و معرفی اعضای جلسه، اهداف و ماموریت‌های میزهای همکاری علمی بین‌المللی را بیان کرد.
مدیر روابط بین الملل دانشگاه گفت: شکل‌گیری میزهای همکاری از سه سال پیش به منظور ارتقاء سطح تعاملات بین‌المللی به صورت تخصصی و تدوین برنامه راهبردی برای هر میز آغاز شد.
سپس حاضران سوابق و تجارب همکاری خود با کشورهای اروپای شمالی را تشریح و موانع و فرصت‌های موجود را بیان کردند.
پس از آن بسترهای ممکن برای ادامه همکاری توسط اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت دکتر حسام هاشمیان به پیشنهاد دکتر زنده‌دل و موافقت سایرین به عنوان مسئول جدید میز همکاری‌های دانشگاه با کشورهای اروپای شمالی انتخاب شد.
در پایان دکتر نکوفر از فعالیت های دکتر زنده‌دل در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و برای دکتر هاشمیان آرزوی موفقیت کرد. 
توضیح اینکه انتخاب مسئولان میزهای همکاری‌های علمی دانشگاه با کشورها پیش از این با ارسال فراخوان اتوماسیونی به تمامی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه، اعلام علاقه‌مندی داوطلبان، بررسی سوابق و تجارب مرتبط و انجام مصاحبه حضوری صورت می‌پذیرفت و در پایان یک نفر به انتخاب هیأت تصمیم‌گیرنده از معاونت بین‌الملل به عنوان مسئول میز انتخاب می‌شد.
این در حالی است که در دوره جدید پس از اعلام فراخوان و دریافت و بررسی سوابق و تجارب علاقه‌مندان هریک از متقاضیان به معرفی خود، تجارب و تعاملاتشان با کشور هدف و طرح برنامه‌های پیشنهادی می‌پردازند و رأی‌گیری و انتخاب نهایی مسئول میز توسط اعضای پیشین (مسئول و اعضای پیشین اتاق فکر) و داوطلبان جدید و با نظارت مدیریت روابط بین‌الملل دانشگاه صورت می‌گیرد.
 
 
 
 
 
 
 
خبر و عکس: مهناز وحیدی
نظر شما :
captcha
Close