کد: 1287-357993      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ چهارشنبه ۹ شهريور   تعداد بازدید : 546

نشست هیأت‌رئیسه دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی با معاون آموزشی پردیس بین‌الملل برگزار شد

نشست هیأت‌رئیسه دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی با معاون آموزشی پردیس بین‌الملل در راستای توسعه برنامه‌های آموزشی بین‌الملل این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست که دوشنبه 7 شهریور 1401 در دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی برگزار شد، دکتر شکوه ورعی، مدیر دفتر توسعه آموزش پردیس بین‌الملل، دکتر محمود اعظمی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه و جمعی از کارشناسان معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل نیز حضور داشتند.
در آغاز، گزارشی از وضعیت برنامه‌های آموزشی دانشجویان بین‌الملل مشغول به تحصیل در دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی، توسط دکتر محمد جواد حسین زاده، رئیس دانشکده و دکتر مریم محمودی و دکتر حامد پورآرام، معاونان بین‌الملل و آموزشی این مجموعه ارائه و سؤالاتی در خصوص چگونگی توسعه برنامه‌های آموزشی جدید مطرح شد.
سپس دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، دانشکده علوم تغذیه را یکی از ظرفیت‌های قابل‌توجه در بخش آموزش بین‌الملل دانست و چگونگی تدوین، تصویب و اجرای رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را تشریح کرد.
پس از آن مباحثی چون راه‌اندازی رشته کارشناسی تغذیه برای دانشجویان بین‌الملل و جذب دانشجو در مقطع دکترای تخصصی استاد محور مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
همچنین معاون آموزشی دانشکده علوم تغذیه نیز نحوه حمایت از راه‌اندازی برنامه آموزشی کارشناسی تغذیه را مطرح کرد که در این خصوص نیز راهنمایی‌های لازم انجام شد.
در پایان مقرر شد که پیگیری موضوعات مطرح شده با معرفی و تقسیم ‌کار مسئولان و کارشناسان دو طرف انجام و نتیجه در جلسات بعدی اعلام شود.

 

 


 

نظر شما :
captcha
Close