کد: 1287-358114      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۶ مهر   تعداد بازدید : 392

غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نمایشگاه بین‌المللی آموزش عالی عمان برپا شد

غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نهمین نمایشگاه بین‌المللی آموزش عالی عمان (EduTrac) برپا شد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل هیأت اعزامی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عمان متشکل از دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه بین‌الملل دانشگاه، دکتر اردلان شریعت، سرپرست امور جذب و بازاریابی بین‌المللی معاونت بین‌الملل، دکتر پیمان آقائی نسب از معاونت بین‌الملل و میرمحمدرضا سید حسنی، کارشناس مدیریت توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل 18 تا 20 مهر 1401 در این نمایشگاه به میزبانی شهر مسقط شرکت کردند.
مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه در این باره گفت: غرفه دانشگاه در این رویداد سه‌روزه با استقبال قابل توجه دانش آموزان و دانشگاه‌های بین‌المللی روبرو و خوشبختانه فرصت بسیار خوبی برای نمایش بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، معرفی برند دانشگاه و جذب دانشجو از عمان و دیگر کشورهای همسایه ایجاد شد.
دکتر زرگران با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران تنها نماینده ایران در نهمین نمایشگاه بین‌المللی آموزش عالی عمان بود، اظهار داشت: پس از توقف دو ساله به علت شیوع همه‌گیری کرونا، این نمایشگاه امسال با حضور نمایندگانی از 10 کشور عمان، کانادا، قبرس، هند، ایران، اردن، مالزی، امارات، انگلیس، و آمریکا برپا شد که انگلیس با شرکت ۱۴ دانشگاه، بیشترین سهم را به خود اختصاص داد. 
وی عمان را یکی از بازارهای هدف جدی دانشگاه برای جذب دانشجو طی سال جاری دانست و افزود: عواملی چون به رسمیت شناخته شدن مدرک دانشگاه علوم پزشکی تهران در عمان، قرابت‌های فرهنگی دو کشور و علاقه‌مندی مردم این کشور به ایران، زمینه‌ساز بازاریابی و تبلیغات برای جذب دانشجو شد که پذیرش دو دانشجو برای اولین بار از این کشور از نتایج آن به شمار می‌آید.
در روز پایانی نمایشگاه، دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه که به منظور دیدار با مسئولان دانشگاه ملی علم و صنعت عمان به این کشور سفر کرده بود در غرفه دانشگاه حضور یافت. همچنین دکتر مجید کیانی نژاد، رایزن دیپلماسی ایران در عمان نیز طی روز دوم نمایشگاه از غرفه دانشگاه بازدید و با دکتر زرگران دیدار کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
خبر: مهناز وحیدی
نظر شما :
captcha
Close