کد: 1287-358124      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ سه شنبه ۳ آبان   تعداد بازدید : 955

تفاهم‌نامه همکاری شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه و پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه و پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران با هدف هم‌افزایی و امکان استفاده از ظرفیت‌های دو شعبه در بخش‌های آموزشی، دانشجویی و فرهنگی به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این تفاهم‌نامه سه‌شنبه 3 آبان 1401 در جریان نشستی با حضور دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی، رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، دکتر نسرین دشتی، مدیر امور آموزشی دانشجویان بین‌الملل، دکتر زهرا عباسی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه و مهندس شیرین حسینی، سرپرست امور اجرایی شعبه کیش پردیس بین‌الملل به میزبانی پردیس بین‌الملل دانشگاه منعقد شد.
معاون آموزشی پردیس بین‌الملل در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های بین‌المللی دو دانشگاه به ارائه توضیحاتی در خصوص  پیشینه شکل‌گیری معاونت بین‌الملل، آمار دانشجویان بین‌الملل در حال تحصیل، رشته‌های مورد پذیرش، خدمات ارائه شده به دانشجویان و شیوه آموزشی دانشگاه، همسو با استانداردهای جهانی پرداخت.
دکتر رضایت همچنین توجه به کیفیت ارائه خدمات آموزشی، دانشجویی و رفاهی را یکی از دلایل علاقه‌مندی دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران دانست.
دکتر ذاکر اصفهانی، رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران نیز آماری از تعداد دانشجویان ایرانی و بین‌المللی و نحوه پذیرش آن‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه و نکاتی درباره رشته‌های متعدد دانشگاه تهران به ویژه برای دانشجویان ایرانی حاضر در کیش بیان کرد.
سپس طرفین بر لزوم تقویت همکاری‌های بین‌المللی و افزایش رشته‌های به روز و موردنیاز متقاضیان مطابق با این تفاهم‌نامه تأکید کردند.
در پایان مقرر شد پیگیری‌های لازم برای عملیاتی شدن تفاهم‌نامه همکاری از سوی طرفین انجام شود.

 

 

 

 

خبر: مهناز خسروی

تنظیم: مهناز وحیدی


 

نظر شما :
captcha
Close