کد: 1287-358189      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ چهارشنبه ۲ آذر   تعداد بازدید : 362

برگزاری دومین نشست اعضای اتاق فکر میز همکاری علمی دانشگاه با دانشگاه ها و مراکز علمی کشورهای استرالیا و نیوزیلند

دومین نشست اعضای اتاق فکر میز همکاری های علمی دانشگاه با دانشگاه ها و مراکز علمی کشورهای استرالیا و نیوزلند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل، این نشست دوشنبه 30 آبان 1401 با شرکت دکتر محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین الملل دانشگاه، دکتر نعمت الله روحبخش، مسئول میز همکاری های علمی دانشگاه با کشور استرالیا، دکتر محمود قاضی خوانساری، دکتر محمدرضا ناظم زاده، دکتر عبدالمحمد کجباف زاده، دکتر فرهاد فاتحی، دکتر علی پاشا میثمی، دکتر افسانه پاکدامن و دکتر عفت السادات مرقاتی خوئی، اعضای اتاق فکر و رویا انصاری پور، دبیر اجرایی این میز همکاری به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد.
در آغاز، دکتر روحبخش گزارشی از مکاتبات انجام شده با دانشگاه ها و موسسات کشور استرالیا با رویکرد ایجاد تعاملات علمی و گسترش ارتباطات ارائه کرد.
سپس دکتر نکوفر به بیان توضیحاتی در خصوص دعوت نامه دریافتی از دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا برای شرکت در Global Partner Week 2023 پرداخت.
مدیر روابط بین الملل دانشگاه تصریح کرد: شرکت در این رویداد فرصتی برای معرفی توانمندی های دانشگاه به سایر مراکز علمی شرکت کننده است بنابراین نماینده دانشگاه باید با تمامی پیشرفت های بین المللی آشنا باشد.
در ادامه، اعضای اتاق فکر میز استرالیا دیدگاه های خود را برای حضور هرچه موثرتر نماینده دانشگاه در این رویداد مطرح کردند و در پایان مقرر شد این فرد با انتخاب مسئول و دیگر اعضای میز، هماهنگی های لازم را با سایر واحدهای مربوطه انجام دهد.


 

 

 

تنظیم خبر: مهناز وحیدی

 

نظر شما :
captcha
Close