کد: 1287-358208      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۰ آذر   تعداد بازدید : 267

معاون بین‌الملل دانشگاه با نامزدهای شورای صنفی دانشجویان خارجی و دبیران کمیته‌های انجمن دانشجویان بین‌الملل دیدار کرد

نشست مشترک دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین الملل دانشگاه و دکتر کوثر اثنی عشری، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل با نامزدهای انتخابات شورای صنفی دانشجویان بین الملل و دبیران کمیته های انجمن دانشجویان بین الملل دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل، در این نشست که یکشنبه 6 آذر 1401 در سالن شورای این معاونت برگزار شد، دکتر سید رضا حسینی سده، مشاور اجرایی معاون بین الملل دانشگاه نیز حضور داشت.
در آغاز، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده برای تشکیل شورای صنفی دانشجویان بین الملل (TUMS International Students Representative Council) ارائه کرد.
دکتر اثنی عشری گفت: این شورا متشکل از گروهی از دانشجویان بین الملل است که در تعامل با معاونت بین الملل دانشگاه مطالبات، مشکلات و پیشنهادات دانشجویان را پیگیری میکنند.
وی تصریح کرد: انجمن دانشجویان بین الملل دانشگاه نیز با هدف اجرای برنامه های فوق برنامه در زمینه های علمی، هنری اجتماعی و ورزشی تشکیل شده است.
سپس دانشجویان حاضر پیشنهادات خود را در راستای بهبود عملکرد شورای صنفی و انجمن مذکور بیان کردند و در ادامه تصمیماتی در مورد برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان بین الملل اتخاذ شد.
معاون بین الملل دانشگاه نیز بر گسترش فعالیت ها و برنامه های دانشجویی تأکید و حمایت خود را از تداوم این اقدامات با پیش بینی بودجه و اختصاص فضای مورد نظر برای فعالیت انجمن مذکور اعلام کرد.
 
 
 
 
خبر و عکس: مهناز وحیدی
 
نظر شما :
captcha
Close