کد: 1287-358210      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ شنبه ۱۲ آذر   تعداد بازدید : 218

دکتر نکوفر در مراسم تجلیل از دکتر غلامعلی کاردر: کسب رتبه سوم دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی در بهره‌وری پژوهشی در سطح ملی چشمگیر است

در جلسه مشترک معاونت بین‌الملل و دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه با تأکید بر کسب رتبه سوم دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی در بهره‌وری پژوهشی در سطح ملی، از دکتر غلامعلی کاردر به‌پاس رتبه‌بندی شایسته مقالات و استنادات قدردانی شد.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، در جلسه مشترک معاونت بین‌الملل و دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه که ظهر 9 آذر 1401 در سالن شورای این دانشگاه برگزار و از دکتر غلامعلی کاردر به‌پاس رتبه‌بندی شایسته مقالات و استنادات قدردانی شد. در این جلسه اعضای هیئت‌رئیسه دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی، دکتر نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه به همراه تیم همراه و همچنین دکتر حسن‌پور، سرپرست امور عمومی معاونت پژوهشی دانشگاه حضور داشتند. دکتر غلامعلی کاردر، عضو هیئت‌علمی ثانویه گروه زیست‌فناوری پزشکی دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی است که دارای مقالات چاپ شده در نیچر و سایر مجلات معتبر دنیا است.
در ابتدای این جلسه دکتر نکوفر ضمن ارائه ارقام و آمار از رتبه‌بندی دانشکده در مقالات، گفت: مقالاتی که از اعضای هیئت‌علمی دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی در پایگاه‌های معتبر اطلاعاتی دنیا به چاپ رسیده است رتبه قابل‌توجهی در دانشگاه را به خود اختصاص داده است.
وی تأکید کرد: رتبه سوم برای دانشکده در بهره‌وری پژوهشی در کل دانشگاه چشمگیر است.
دکتر نکوفر در ادامه به تشریح آمار و ارقام از وضعیت علمی دکتر غلامعلی کاردر اشاره کرد و یادآور شد: جالب است بدانید که روند روبه‌رشد اثرگذاری استنادهایی که به آثار دکتر کاردر شده است باعث روند روبه‌رشد استنادات کل دانشگاه شده است. اینجانب ضمن تشکر از تلاش علمی دکتر کاردر یک گرنت در معاونت پژوهشی بین‌الملل دانشگاه و یک حقوق برای پست داک را در اختیار ایشان خواهیم گذاشت.
دکتر حسین قنبری آلانق، رئیس دانشکده نیز ادامه داد: دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دنبال کاربردی‌کردن پژوهش است. این را بدانید که اعضای ثانویه علمی دقیقاً همان شأن و حرمت اعضای اولیه علمی دانشکده هستند و هیچ تفاوتی ندارند. البته چندی از اعضای هیئت‌علمی دیگر نیز در مقالات معتبر مانند ساینس و نیچر مقاله چاپ کرده‌اند. من نیز از طرف دانشکده به دکتر کاردر تبریک می‌گویم.
دکتر بابک نگاهداری، مدیرگروه زیست‌فناوری پزشکی گفت: باید بگویم که شخصیت و منش و صداقتی که  دکتر کاردر دارد در کنار علم ایشان ارزشی بالاتر از چاپ مقاله در نیچر است. چنین مراسمی باعث می‌شود زحمات این استادان برجسته دیده شود و انرژی مضاعفی برای ایشان خواهد داشت.
در پایان این مراسم با اهدای هدیه به دکتر کاردر از زحمات ایشان تشکر شد.
 

 

خبرنگار: ساناز عزی ایرانی

نظر شما :
captcha
Close