کد: 1287-358220      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۴ آذر   تعداد بازدید : 258

برگزاری مسابقات انتخابی و آزمون استعدادیابی جشنواره ورزشی دانشجویان پسر غیرایرانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

مسابقات انتخابی جشنواره ورزشی دانشجویان پسر غیرایرانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل به منظور تقویت و تکمیل تیم‌های ورزشی دانشجویان پسر خارجی، مسابقات انتخابی و آزمون استعدادیابی ورزشی را از تاریخ 25 آبان لغایت 5 آذر 1401 با همکاری مربیان تربیت‌بدنی برگزار کرد.
این مسابقات با شرکت حدود 200 دانشجوی بین‌الملل دانشگاه و در 12 رشته طناب زنی، طناب‌کشی، دارت، آمادگی جسمانی، دومینو، فریزبی، شنا، تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی، داژبال و فوتسال برگزار و در نهایت 40 دانشجو انتخاب شدند.
همچنین از 6 آذر نیز تمرینات رشته‌های فوتسال و داژبال در سالن ورزشی شهید چمران، طناب زنی، دارت، دومینو در سالن‌های ورزشی خوابگاه حجت دوست و طالقانی، رشته آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و بدمینتون در سالن ورزشی شهید فتحی، تیراندازی در سالن ورزشی شهید کبکانیان، طناب‌کشی در سالن‌های ورزشی شهید فتحی و شهید چمران، فریزبی در زمین چمن کوی دانشگاه و زمین اسکیت سالن ورزشی شهید چمران و رشته شنا در استخر شهید توکلی زیر نظر مربیان تربیت‌بدنی آغاز و تا 23 همین ماه ادامه دارد.
بنابراین گزارش نخستین جشنواره ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ویژه دانشجویان پسر 24 تا 29 آذرماه در 12 رشته و به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.

 

 

تنظیم خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close