کد: 1287-358236      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ شنبه ۱۹ آذر   تعداد بازدید : 239

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در جزیره کیش برگزار شد

همزمان با فرارسیدن 16 آذرماه؛ روز دانشجو، دانشجویان بین‌الملل شعبه کیش پردیس بین‌الملل در مراسمی مشترک با دانشجویان پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف، این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این مراسم که در پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر علیرضا بی‌نیاز، امام‌جمعه کیش، مسئولانی از دو دانشگاه، بیش از ۸۰ دانشجوی شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه و دانشجویان دانشگاه میزبان نیز حضور داشتند.
دکتر رضایت در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو، دانشگاه را مبدأ تحولات علمی فرهنگی و اجتماعی خواند و گفت: از دانشجویان انتظار می‌رود با ورود به عرصه‌های علمی و فناورانه نوین نقش مؤثری در کسب دستاوردهای حوزه‌های مختلف از جمله نانوتکنولوژی داشته باشند.
معاون آموزشی پردیس بین‌الملل افزود: بدون شک نیروی جوانی و پشتکار شما دانشجویان تأثیر شگرفی بر تولید علم و فناوری خواهد داشت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بی‌نیاز نیز از حضور دانشجویان بین‌المللی در جزیره کیش ابراز خرسندی کرد و گفت: عرصه فرهنگ و علم بسترهایی هستند که به دانشجویان فرصت نقش‌آفرینی در اجتماع را می‌دهند و اگر آن‌ها به عنایات خداوند متعال توجه داشته باشند، بدون شک نتیجه این اثرگذاری را در زندگی خود خواهند دید.
در ادامه، دانشجویانی که در المپیاد ورزشی بین دانشگاهی جزیره کیش موفق به کسب مقام شده بودند، تقدیر و جوایزی به آن‌ها اعطا شد.
در این بخش، از دارین هیوا محمود و معاذ کریم دانشجویان عراقی شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه و دارنده مقام های نخست و سومی رشته های فیفا و ایر هاکی، تقدیر به عمل آمد.
همچنین در پایان از عوامل اجرایی و برگزار کننده این رویداد از جمله مسئول واحد فرهنگی و دانشجویی، سرپرست امور اجرایی و دیگر کارکنان شعبه کیش دانشگاه نیز قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

خبر: زهرا حسین زاده

تنظیم: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close