کد: 1287-358258      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۹ آذر   تعداد بازدید : 360

در سومین روز از جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور/ مدال طلای مسابقات طناب‌کشی و مدال طلا و نقره رشته دارت انفرادی به دانشگاه علوم پزشکی تهران رسید

دانشگاه علوم پزشکی تهران در سومین روز جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، رتبه نخست و مدال طلای مسابقات رشته طناب‌کشی و مدال طلا و نقره رشته دارت انفرادی را کسب کرد و تیم فوتسال دانشگاه نیز به جمع 8 تیم برتر مسابقات راه یافت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، سومین روز از جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دوشنبه 28 آذر 1401 در مجتمع فرهنگی، تفریحی و ورزشی خزرآباد ساری دنبال شد.
طی روز سوم روز این تورنمنت، محمد وجیهه الحسن و سید رئیس عباس، دانشجویان پاکستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کسب رتبه اول و دوم رشته دارت در بخش انفرادی، مدال طلا و نقره گرفتند.
تیم طناب‌کشی دانشگاه علوم پزشکی تهران متشکل از هاوشار سیامند سلیم، عزیز جاسم قاسم و به نا ابراهیم قادر از کشور عراق و محمد ابودیه از کشور لبنان، مقام اول را به دست آوردند و مدال طلای این مسابقات را به گردن آویختند.
مسابقات دومینو نیز در دو رشته تاور سرعت و تاور تمرکز برگزار شد که در رشته تاور سرعت مجتبی مجتبی، دانشجوی هندی و محمد عمیر طارق دانشجوی پاکستانی دانشگاه با امتیاز 43 و 39 به ترتیب مدال طلا و نقره را از آن خود کردند.
در رشته تاور تمرکز نیز این دو دانشجو با کسب 91 و 70 امتیاز به مدال طلا و نقره دست یافتند و در مجموع دانشگاه علوم پزشکی تهران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز رقابت‌های دومینو را به پایان رساند.
همچنین تیم فوتسال دانشگاه متشکل از لیزان عزیز حبیب، میران عبدالله سعید برزنجی، سجاد فرید سالم الیساری و هه زار شکاک شریف هرکی از عراق، کاظم عبداللهی یوبا، بلو ثانی آدامو، دنیل ساندی آیپوه و نصیب موسی ایشیاکو از کشور نیجریه نیز به جمع 8 تیم برتر مسابقات پیوست.
این تیم در بازی نخست خود با نتیجه 3 بر یک تیم دانشگاه علوم پزشکی مشهد را شکست داد و روز دوشنبه در مصاف با تیم دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با یک گل به پیروزی رسید.
تیم فوتسال دانشگاه برای رسیدن به عنوان قهرمانی این مسابقات، سه دیدار دیگر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 29 و 30 آذر 1401، پیش رو دارد.
توضیح اینکه تیم دانشگاه علوم پزشکی تهران متشکل از 40 دانشجوی بین‌الملل، تنها دانشگاه علوم پزشکی کشور است که در تمامی 12 رشته ورزشی جشنواره مذکور شرکت کرده است.
در این جشنواره که از پنج‌شنبه 24 آذر آغاز شده است، دانشجویان بین‌المللی از 14 کشور و بیش از 20 دانشگاه علوم پزشکی از جمله تهران اصفهان، ارومیه، یزد، اهواز، اراک، کرمانشاه، شهید بهشتی، ایران، زنجان، تبریز، شیراز، همدان، گیلان، سمنان، کرمان و مشهد با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند.

 

 

خبر: مهناز وحیدی

عکس: محمد وحدت فر و مفدا

نظر شما :
captcha
Close