کد: 1287-358289      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۵ دي   تعداد بازدید : 229

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه

مهندس مهدی کشاورز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از شعبه پردیس کیش دانشگاه بازدید و با جمعی از مسئولان این مجموعه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این بازدید پنج‌شنبه اول دی 1401 با حضور دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، دکتر سید رضا حسینی سده، مشاور اجرایی معاون بین‌الملل دانشگاه و جمعی از مسئولان و کارشناسان شعبه کیش پردیس بین‌الملل و سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد.
ابتدا مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از وضعیت کلاس‌های آموزشی و آزمایشگاه‌های عملی ساختمان آموزشی این مجموعه بازدید کرد.
پس از آن طی نشستی، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل گزارش کاملی از عملکرد این شعبه ارائه کرد و گفت: هم‌اکنون دانشجویان بین‌الملل از 15 کشور جهان در شعبه کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل هستند و انتظار داریم با تکیه بر مأموریت ما به عنوان دانشگاهی بین‌المللی، شاهد افزایش دانشجویان و تنوع هر چه بیشتر کشورهای پذیرنده باشیم.
دکتر رضایت ادامه داد: با همکاری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، امکان برگزاری نشست‌های آموزشی برای دانشجویان وجود دارد تا با استفاده از ظرفیت حضور آن‌ها به ‌عنوان سفیران علمی و فرهنگی، گردشگری تخصصی در منطقه توسعه یابد.
مهندس کشاورز نیز بر لزوم راه‌اندازی پردیس بین‌المللی مشترک دانشگاه با دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی موفق در منطقه و سایر نقاط جهان تأکید كرد و افزود: فعالیت پردیس‌های بین‌المللی در کیش می‌تواند علاوه بر توسعه تعاملات علمی و فرهنگی، زمینه‌ساز استفاده بهینه از تجهیزات و دانش طرفین شود.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت اساتید مجرب در پردیس‌های بین‌المللی کیش سبب ارتقای سطح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی این جزیره خواهد شد و با توجه به فعالیت اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها در بیمارستان‌های مختلف و آشنایی کامل آن‌ها با تجهیزات پزشکی، می‌تواند نقش مؤثری را در پیشرفت حوزه پزشکی این منطقه ایفا کنند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید در حوزه گردشگری سلامت، درمان پزشکی نقشی فعال داشته باشند.
مهندس کشاورز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده شعبه کیش پردیس بین‌الملل، گفت: چشم‌انداز ما حضور 3 هزار دانشجوی خارجی تا سال 1405 در جزیره کیش است.
وی یادآور شد:  دانشگاه‌ها باید در این خصوص اقدامات اساسی و لازم را به نحو مطلوب انجام دهند و سازمان منطقه آزاد کیش نیز در زمینه صدور پروانه و سایر حمایت‌ها از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.


 

 

 

 

خبر: مهناز خسروی

تنظیم خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close