کد: 1287-358356      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ شنبه ۱ بهمن   تعداد بازدید : 323

دکتر نفیسه صادقی تندیس و لوح تقدیر ششمین همایش بین‌المللی بانوی مهر در حوزه سلامت را دریافت کرد

دکتر نفیسه صادقی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه و رئیس دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر ششمین همایش بین‌المللی بانوی مهر در حوزه سلامت شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، ششمین همایش بین‌المللی بانوی مهر چهارشنبه 28 دی 1401با شعار «جمعیت، مادر فاطمی، تمدن نوین اسلامی» و با حضور مهمانان داخلی و خارجی و جمعی از زنان نخبه در عرصه‌های مختلف به میزبانی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
در این رویداد بین‌المللی از پنج بانوی تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های ایثار، مقاومت، رسانه و سلامت و از 12 برگزیده از کشورهای ایران، عراق و لبنان تجلیل شد که دکتر نفیسه صادقی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه و رئیس دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل نیز به عنوان بانوی شایسته فاطمی در حوزه سلامت موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.
اتحادیه جهانی زنان مسلمان این همایش را با همکاری دانشگاه شاهد، دانشگاه فرهنگیان، معاونت امور زنان و خانواده دفتر ریاست جمهوری، اداره کل امور زنان و خانواده وزارت کشور، استانداری، شهرداری تهران و مراکز علمی فرهنگی دیگر برگزار و تلاش کرد جایگاه زن مسلمان را در الگوی اسلامی به نمایش بگذارد.
ششمین همایش بانوی مهر در 9 محور فرصت‌ها و تهدیدهای نوین اسلامی، ازدواج آسان و پایدار، تحقق تمدن نوین اسلامی، مادر فاطمی: چالش‌ها و راهکارهای تربیت نسل تمدن ساز، آثار افزایش جمعیت بر سلامت مادر و خانواده، نقش پویایی و جوانی جمعیت در تحقق تمدن نوین اسلامی، افزایش جمعیت و توانمندسازی اقتصادی خانواده، تأثیر اسناد بالادستی بر بالندگی مادر فاطمی و افزایش جمعیت، تأثیر رسانه و فضای مجازی در تحولات جمعیت و مادر فاطمی و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت برگزار شد.
در این همایش، چهار هزار اثر از 14 کشور خارجی و ایران اسلامی مورد ارزیابی قرار گرفت و شرکت کنندگانی از کشورهای کانادا، عراق، آمریکا، یمن، سوریه، بحرین، افغانستان، فلسطین، لبنان، پاکستان، تایلند، الجزایر و کویت در آن حضور داشتند.

 

 

تنظیم خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close