کد: 1287-358412      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۷ بهمن   تعداد بازدید : 273

غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نمایشگاه آموزشی Dawn پاکستان برپا شد

غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در هجدهمین نمایشگاه آموزشی Dawn به میزبانی کشور پاکستان برپا شد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این نمایشگاه از 15 تا 23 بهمن ماه در سه شهر کراچی، اسلام آباد و لاهور برپا است.
دانشگاه علوم پزشکی تهران با رویکرد نمایش بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، معرفی برند دانشگاه و جذب دانشجو از پاکستان و دیگر کشورهای همسایه در نمایشگاه مذکور شرکت کرده است.
با گذشت دو روز از آغاز به کار این نمایشگاه غرفه دانشگاه با استقبال قابل‌توجه دانش آموزان و دانشجویان پاکستانی، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشورهای مختلف، دانشگاه‌های خصوصی و کارگزاران جذب دانشجو روبرو شده است.
بیش از 80 دانشگاه و موسسه آموزش عالی از کشورهایی چون استرالیا، کانادا، بلژیک، آلمان، ایرلند، نیوزلند، انگلستان، روسیه، سوئیس، قبرس، امارات متحده عربی و ترکیه در هجدهمین نمایشگاه آموزشی Dawn شرکت کرده‌اند که دانشگاه علوم پزشکی تهران تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه است.
دانشگاه در این رویداد به معرفی فرصت‌های تحصیلی و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلندمدت ویژه متقاضیان بین‌المللی می پردازد ضمن اینکه در تلاش است طی ارتباطی مستقیم با دانشجویان، به سؤالات آن‌ها در خصوص تحصیل در این مجموعه پاسخ دهد.
همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نمایندگان دانشگاه‌ها و مؤسسات حاضر از تعدادی از مدارس و دانشگاه‌های پاکستان واقع در سه شهر کراچی، اسلام‌آباد و لاهور بازدید خواهند کرد.



 

 

 

خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close