کد: 1287-358433      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ يکشنبه ۳۰ بهمن   تعداد بازدید : 234

با تأکید بر مباحث دانشجویی و فرهنگی/معاونان بین‌الملل و دانشجویی فرهنگی دانشگاه از دانشگاه سبطین بازدید کردند

دکتر محمدحسین آیتی و دکتر مهدی ابراهیمی، معاونان بین‌الملل و دانشجویی فرهنگی دانشگاه با حضور در شعبه بین‌الملل دانشگاه در کربلا؛ دانشگاه سبطین (ع)، از کلاس‌های درس و امکانات دانشجویی این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در جریان این بازدید که پنجشنبه 27 بهمن 1401 از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر به طول انجامید، معاونان بین‌الملل و دانشجویی فرهنگی دانشگاه با همراهی دکتر محمد شریعتی، قائم‌مقام رئیس دانشگاه سبطین در کلاس‌های درس پزشکی، پرستاری و فیزیوتراپی حضور یافتند.
همچنین دکتر آیتی و دکتر ابراهیمی طی دیدار با دانشجویان در خصوص خدمات دانشجویی و فرهنگی که دانشگاه علوم پزشکی تهران به دانشجویان ایرانی و بین‌الملل خود ارائه می‌دهد، توضیحاتی بیان کردند و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای دانشگاه سبطین در این حوزه ها نیز تشریح شد.
سپس معاونان بین‌الملل و دانشجویی فرهنگی دانشگاه و قائم‌مقام رئیس دانشگاه سبطین با اساتید ایرانی حاضر در شعبه کربلا ملاقات و در جریان مهم‌ترین دغدغه‌ها و مسائل پیش روی آن‌ها قرار گرفتند و مقرر شد تصمیماتی برای تسهیل شرایط حضور اساتید اتخاذ شود.
همچنین آن‌ها از امکانات دانشجویی دانشگاه سبطین از جمله فضاهای ورزشی و رستوران در حال ساخت این مجموعه نیز بازدید به عمل آوردند.
در پایان این بازدیدها مقرر شد، از حمایت‌های معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه برای برنامه‌های حوزه دانشجویی و ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه سبطین استفاده شود و دکتر ابراهیمی نیز از آمادگی این معاونت برای انجام برنامه‌ریزی‌های مرتبط با حوزه دانشجویی و فرهنگی خبر داد.



 

 

 

 

خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close