کد: 1287-358436      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ سه شنبه ۲ اسفند   تعداد بازدید : 245

جشنواره روز بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود

جشنواره روز بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران با شعار "همکاری‌های بین‌المللی برای آینده‌ای روشن" برگزار می‌شود.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این جشنواره که سه‌شنبه 9 اسفند 1401 از ساعت 14 لغایت 17 در تالار شهید چمران دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برپا می‌شود، دکتر حسین قناعتی و دکتر سید محمد مقیمی، روسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران، هیأت‌رئیسه دو دانشگاه، مسئولانی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیران و معاونان حوزه بین‌الملل دو دانشگاه، معاونان بین‌الملل و روسای دانشکده‌ها، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و جمعی از اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان ایرانی و بین‌الملل دانشگاه‌ها حضور خواهند داشت.
بنابراین گزارش روسا و معاونان بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران در جشنواره مذکور سخنرانی خواهند کرد ضمن اینکه پخش کلیپ‌ دستاوردهای دو دانشگاه، مصاحبه با اساتید و دانشجویان بین‌الملل در کنار سخنرانی تعدادی از سفرای کشورها از دیگر برنامه‌های جشنواره خواهد بود.
برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله اجرای موسیقی زنده توسط گروه‌های دانشجویی نیز در جشنواره روز بین‌الملل دو دانشگاه انجام خواهد شد.
همچنین طی این جشنواره از حدود 90 نفر از اساتید، کارشناسان و دانشجویان دو دانشگاه به عنوان برگزیدگان فعالیت‌های بین‌المللی تقدیر و منتخبان دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه‌های آموزش بین‌الملل، پژوهش بین‌الملل، روابط و توسعه بین‌الملل، فعالیت‌های بین‌المللی و دانشجویی معرفی می‌شوند.
توضیح اینکه دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران برای چهارمین بار متوالی میزبان جشنواره مشترک روز بین‌الملل خواهند بود.  

 

 

خبر: مهناز وحیدی
 

 

 

 

 

نظر شما :
captcha
Close