کد: 1287-358468      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۵ اسفند   تعداد بازدید : 215

سفر رئیس و معاون بین‌الملل دانشگاه و روسای سه دانشکده به عراق/دکتر قناعتی با تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) و دانشجویان شعبه بین‌الملل دانشگاه در کربلا دیدار کرد

دکتر حسین قناعتی و دکتر محمدحسین آیتی، رئیس و معاون بین‌الملل دانشگاه طی سفر به عراق با شیخ مهدی کربلایی، تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) دیدار و نشست‌های صمیمانه‌ای را با دانشجویان شعبه بین‌الملل دانشگاه در کربلا؛ دانشگاه سبطین (ع) برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در جریان این دیدارها که یکشنبه 14 اسفند 1401 انجام شد، دکتر محمدتقی بیگ محمدی، رئیس دانشکده پزشکی، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر احمدرضا خاتون‌آبادی، رئیس دانشکده توانبخشی، دکتر نبی شریعتی فر، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل و دکتر الهه متوسلی، مشاور معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، رئیس و معاون بین‌الملل دانشگاه را همراهی کردند.
این هیأت به همراه مدیران ایرانی و عراقی دانشگاه سبطین و جمعی از اساتید دانشگاه و همکار با شعبه مذکور، در گام نخست میزبان تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) شدند.
شیخ مهدی کربلایی ضمن بازدید از امکانات دانشگاه سبطین، در دیدار با رئیس دانشگاه و سایر حاضران، آخرین وضعیت این مجموعه را بررسی و طرفین توصیه‌ها و پیشنهاداتی را برای فعالیت هر چه بهتر شعبه بین‌الملل دانشگاه در کربلا ارائه کردند.
سپس این گروه با حضور در تالار دانشگاه سبطین، نشستی را با دانشجویان برگزار کردند و در جریان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات آن‌ها قرار گرفتند.
دانشجویان با قدردانی از کیفیت آموزشی بالای دانشگاه سبطین از امکانات و حضور اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در این مجموعه تشکر کردند.
آن‌ها همچنین درخواست پیش‌بینی راهکارهایی برای ارتقای سطح زبان انگلیسی به منظور استفاده بهتر از کلاس‌های درس را مطرح کردند که مقرر شد برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده در دستور کار قرار گیرد.
همچنین در نشست صمیمانه دیگر رئیس دانشگاه با دانشجویان دانشگاه سبطین، این دانشجویان خوشحالی خود را از تحصیل در شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا و دیدار با دکتر قناعتی بیان کردند.
در ادامه، جلسه‌ای با مدیران بخش سلامت و آموزش پزشکی آستان مقدس امام حسین (ع) برگزار شد و مذاکراتی در خصوص ادامه همکاری دو مجموعه صورت گرفت و تصمیمات جدیدی نیز اخذ شد.


 

 

 

خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close