کد: 1287-358474      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ شنبه ۲۰ اسفند   تعداد بازدید : 229

کسب مدال طلا و برنز دومینو و مدال برنز دارت و داژبال توسط تیم دانشگاه در جشنواره ورزشی دانشجویان دختر بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

دانشگاه علوم پزشکی تهران در نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، مدال طلا و برنز رشته دومینو و مدال برنز رشته‌های دارت و داژبال را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، مسابقات دومینوی این جشنواره در دو ماده سرعت و تمرکز برگزار شد که تیم دانشگاه علوم پزشکی تهران دو مدال طلا و برنز به دست آورد.
در دومینوی سرعت تیم‌های علوم پزشکی یزد، شیراز و تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده و در دومینوی دقت و تمرکز نیز تیم‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ارومیه حائز جایگاه اول تا سوم شدند.
از دانشگاه علوم پزشکی تهران اروج فاطیما و آیلیا فاجر، دانشجویان پاکستانی با مربیگری و سرپرستی سید علی موسوی و محبوبه عنبری، مدال طلای دومینوی تمرکز و برنز دومینوی سرعت را از آن خود کردند.
در مسابقات دارت نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز تیم دارت دانشگاه پس از تیم‌های علوم پزشکی ایران و کردستان، مقام سوم مشترک را با دانشگاه گلستان کسب کرد.
کشماله نقوی سیده، دانشجوی پاکستانی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این تورنمنت موفق به کسب مدال برنز شد. مربیگری و سرپرستی تیم دارت دانشگاه طی این مسابقات برعهده فاطمه جمالی و محبوبه عنبری بود.
همچنین در رقابت‌های داژبال، تیم‌های علوم پزشکی ایران، اصفهان، یزد، تهران، شهید بهشتی و ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تیم علوم پزشکی تهران مقام سوم را کسب و مدال برنز را به گردن آویخت.
اسماء خالد، فزین بخت خان، نیمراه کرن محمود از پاکستان، سلیمه ثانی مامان از نیجریه و لیسان فاطمه از هند اعضای تیم داژبال دانشگاه بودند و مهسا خوش سرور و سیده کاملیا داوودزاده به عنوان مربی و سرپرست، هدایت آن‌ها را برعهده داشتند.
توضیح اینکه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی طی روزهای 12 تا 17  اسفند سال جاری در مجتمع فرهنگی، تفریحی و ورزشی خزرآباد ساری برگزار شد و طی آن ورزشکاران 16 دانشگاه با یکدیگر به رقابت پرداختند.


 

 

 


 

تهیه خبر: سیده کاملیا داوودزاده

تنظیم: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close