کد: 1287-358475      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ شنبه ۲۰ اسفند   تعداد بازدید : 269

دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی در ایران شد

دانشگاه علوم پزشکی تهران، عنوان دانشگاه موفق سال 1401 در جذب دانشجویان بین‌المللی نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی ایران را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل آیین اختتامیه نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی در ایران سه شنبه 16 اسفند 1401 به همت سازمان امور دانشجویان و به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
در این مراسم با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و دکتر هاشم‌ داداش ‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، فردوسی مشهد، تبریز، اصفهان، ارومیه و تربیت مدرس به عنوان دانشگاه‌های برتر در جذب دانشجویان بین‌المللی تقدیر شد.
نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی در راستای ایجاد انگیزه و هم‌افزایی میان دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شد و چهار شاخص تعداد مطلق دانشجوی بین‌الملل دانشگاه، افزایش جذب دانشجوی بین‌الملل دانشگاه نسبت به سال گذشته، متنوع سازی ملیتی و سهم دانشجویان بین‌الملل نسبت به کل دانشجویان در ارزیابی دانشگاه‌های موفق مورد استناد قرار گرفت.
در این جشنواره علاوه بر تقدیر از برترین دانشگاه‌ها در حوزه دانشجویان بین‌المللی از برترین اداره امور بین‌المللی، برترین اداره امور کنسولی، برترین مؤسسه جذب دانشجویان بین‌المللی، برترین تارنمای اطلاع‌رسانی و برترین مرکز آزفا نیز تقدیر به عمل آمد.
دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل و دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه در اختتامیه جشنواره مذکور حضور داشتند و جایزه دانشگاه را دریافت کردند.
توضیح اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و 600 دانشجوی بین‌الملل از 48 کشور جهان در دانشگاه علوم پزشکی تهران و شعبه بین‌الملل آن در کربلا مشغول به تحصیل هستند. این مجموعه تاکنون بیش از 2 هزار و 700 دانشجوی خارجی از 60 کشور جذب کرده است.

 

 

خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close