کد: 1287-358499      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۱ فروردين   تعداد بازدید : 274

دکتر آیتی با کارکنان و دانشجویان شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل دیدار کرد

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه، به همراه جمعی از مدیران این مجموعه از شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل در جریان این بازدید که شنبه 19 فروردین 1402 انجام شد، معاون بین‌الملل دانشگاه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خوابگاهی و دانشگاهی شعبه کیش پردیس بین‌الملل، نشست صمیمانه‌ای را با کارکنان این مجموعه برگزار کرد.
دکتر آیتی با تبریک سال نو و فرارسیدن بهار قرآن و طبیعت از عملکرد بخش‌های مختلف شعبه کیش در سال گذشته قدردانی کرد و سال پیش رو را فرصتی برای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های دانشگاه در این جزیره دانست.
وی با اشاره به اینکه جزیره کیش دارای ظرفیت بسیار بالایی از حیث منابع، موقعیت اجتماعی و جغرافیایی است، اظهار داشت: با اتکال به خدا و تلاش تمامی همکاران در این مجموعه، درصدد رفع چالش‌های موجود و دست یافتن هر چه بیشتر به اهداف پردیس بین‌الملل طی سال جدید هستیم.
معاون بین‌الملل دانشگاه همچنین در نشست‌های جداگانه‌ای با دانشجویان این شعبه، از نزدیک در جریان مسائل آن‌ها قرار گرفت و از تمامی مسئولان مرتبط خواست تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات موجود و پاسخگویی به درخواست دانشجویان اقدام کنند.
توضیح اینکه دکتر نبی شریعتی فر، مدیر توسعه منایع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل و دکتر پیمان آقایی نسب، مسئول حراست این مجموعه، دکتر آیتی را در این سفر همراهی کردند.

 

 

 

خبر: زهرا حسین زاده

تنظیم: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close