کد: 1287-358524      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت   تعداد بازدید : 180

برگزاری نشست مشترک مدیر روابط بین‌الملل و مدیر روابط عمومی دانشگاه با رویکرد بهبود اطلاع‌رسانی شاخص‌های رتبه‌بندی بین‌المللی در سطح دانشگاه

دکتر محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل با هدف استفاده از زیرساخت‌های سایت دانشگاه برای معرفی و اطلاع‌رسانی شاخص‌های رتبه‌بندی بین‌المللی با دکتر ماشاءالله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست که شنبه 9 اردیبهشت 1402 به میزبانی معاونت بین‌الملل برگزار شد، دکتر علی گزنی از اساتید برجسته در حوزه رتبه‌بندی دانشگاهی، دکتر مریم درخشان، کارشناس امور بین‌الملل مدیریت روابط بین‌الملل و جمعی دیگر از کارشناسان این مدیریت حضور داشتند.
در این جلسه ابتدا دکتر نکوفر ضمن مرور فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه ارتقای جایگاه دانشگاه در سیستم‌های رتبه‌بندی دانشگاهی، بر استفاده از زیرساخت‌های سایت دانشگاه برای معرفی جایگاه این مجموعه در نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی و معرفی شاخص‌های رتبه‌بندی تأکید کرد.
دکتر ترابی نیز توضیحاتی در خصوص پلتفرم های حاضر در روابط عمومی از جملهTUMS Brand و TUMS Best ارائه کرد و گفت: روابط عمومی دانشگاه آمادگی دارد این پلتفرم‌ها را در اختیار معاونت بین‌الملل قرار دهد.
سپس دکتر گزنی و دکتر درخشان توضیحاتی در مورد طرح در حال اجرای ارتقای رتبه دانشگاه در نظام های رتبه‌بندی دانشگاهی و موضوعات پیرامون آن ارائه کردند.
در پایان دیگر حاضران نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و ارتباط تنگاتنگ با کارشناسان روابط عمومی دانشگاه برای تسریع این روند را ضروری دانستند.

 

 

 

تنظیم خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close