کد: 1287-358549      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت   تعداد بازدید : 224

سمپوزیوم بین‌المللی آموزش زبان از منظر پارادایم اجتماعی-فرهنگی برگزار می‌شود

گروه زبان‌های خارجی کالج بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران سمپوزیوم بین‌المللی آموزش زبان از منظر پارادایم اجتماعی-فرهنگی را برگزار می‌کند.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل این سمپوزیوم سه‌شنبه 2 خرداد 1402 از ساعت 17/30 به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری سمپوزیوم مذکور آشنایی با جدیدترین جنبه‌های پارادایم"اجتماعی-فرهنگی" در ارتباط با فرآیند آموزش زبان است که طی آن پروفسور James Lantolf، استاد ممتاز دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا به عنوان برجسته‌ترین شخصیت حال حاضر جهان در حوزه پارادایم "اجتماعی-فرهنگی" در مورد ابعاد و جنبه‌های مختلف این تئوری سخنرانی خواهد کرد.
زبان‌شناسانی چون پروفسور Steven G.McCafferty از دانشگاه نوادا آمریکا، پروفسور Mattheo E.Poehner از دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا پروفسور Olga Esteve از دانشگاه پمپئو فابرا اسپانیا، دکتر Eduardo Negueruela Azarola از دانشگاه ناوارا اسپانیا و دکتر سید یاسین یزدی امیرخیز از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دیگر سخنرانان سمپوزیوم بین‌المللی آموزش زبان از منظر پارادایم اجتماعی-فرهنگی خواهند بود.
همچنین تعدادی از زبان‌شناسان طراز اول جهان نیز مهمان افتخاری این برنامه هستند.
متقاضیان برای شرکت در این سمپوزیوم می‌توانند از طریق لینک و انتخاب گزینه میهمان اقدام کنند همچنین امکان ثبت‌نام شرکت‌کنندگان به منظور دریافت گواهی از طریق این لینک فراهم شده است.


 

 

 

 

خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close