کد: 1287-358564      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ دوشنبه ۸ خرداد   تعداد بازدید : 178

بازدید سرپرست مرکز آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه و هیأت همراه از مرکز آزمون شعبه کیش پردیس بین‌الملل

سرپرست مرکز آزمون‌های الکترونیکی و گروهی از کارشناسان فنی دانشگاه از مرکز آزمون شعبه کیش پردیس بین‌الملل بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، شنبه 6 خرداد 1402 مهندس علی نعلبران، سرپرست مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه به همراه نمایندگانی از معاونت آموزشی، مدیریت آمار و فناوری و حراست دانشگاه، در جریان اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی مرکز آزمون شعبه کیش پردیس بین‌الملل قرار گرفتند و از تمامی امکانات و فضای اختصاص یافته به همین منظور بازدید کردند.
این گروه ضمن تطبیق مرکز آزمون الکترونیک با استانداردهای پیش‌بینی شده، وضعیت این مرکز را در سطح مطلوبی ارزیابی کردند و اعطای مجوز اولیه برای برگزاری آزمون‌های داخلی دانشگاه به ویژه آزمون‌های پایان ترم را در دستور کار قرار دادند.
همچنین طی هماهنگی با اساتید حاضر و در مدت حضور گروه ارزیاب، آزمون آزمایشی برای رصد سازوکارهای اجرایی این مرکز با مشارکت تعدادی از دانشجویان با موفقیت برگزار شد.
در پایان مقرر شد پس از صدور مجوزهای اولیه راه‌اندازی مرکز آزمون الکترونیک در جزیره کیش، مجوز برگزاری آزمون‌های ملی از جمله آزمون علوم پایه رشته‌های پزشکی نیز برای آن صادر شود.
توضیح اینکه آزاده اشتیاقی، مدیر امور عمومی معاونت آموزشی، مهندس حسین عرب، نماینده مدیریت آمار و فناوری و رضا ترکمان، نماینده مدیریت حراست دانشگاه، سرپرست مرکز آزمون‌های الکترونیک دانشگاه را در این بازدید همراهی کردند.
 

 

 

خبر: زهرا حسین زاده

تنظیم: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close