کد: 1287-358634      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۱ تير   تعداد بازدید : 222

معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل با جمعی از معاونان و کارشناسان بین‌الملل دانشکده‌ها دیدار کرد

دکتر کوثر اثنی عشری، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل در راستای معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های این معاونت با جمعی از معاونان بین‌الملل دانشکده‌ها و کارشناسان آن‌ها دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، وی طی این دیدار که سه‌شنبه 20 تیر 1402 در سالن شورای پردیس بین‌الملل برگزار شد، سیستم‌های حمایتی دانشجویان در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و برخی از خدمات رفاهی قابل ارائه به دانشجویان خارجی را معرفی کرد.
معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل افزود: در قالب سیستم مذکور امکان افتتاح حساب بانکی، اعطای کمک‌هزینه مسکن و کار دانشجویی فراهم شده ضمن اینکه سلامت جسمانی دانشجویان بین‌الملل در بدو ورود ارزیابی و در مسیر حفظ سلامت آن‌ها خدماتی چون بیمه دانشگاهی، صدور معرفی‌نامه به بیمارستان‌ها، پایش سلامت روانی، آماده‌سازی امکانات ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی اردوهای دانشجویی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
دکتر اثنی عشری با بیان توضیحاتی در خصوص برخی از فعالیت‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل از جمله نحوه اسکان دانشجویان بین‌الملل در خوابگاه‌ها، برگزاری جلسات کمیته اجرایی شورای فرهنگی بین‌الملل دانشگاه و اجرای برنامه‌های منظم فرهنگی و دانشجویی در خوابگاه‌ها، افزود: از مدتی پیش به همت این معاونت شورای صنفی دانشجویان بین‌الملل و انجمن دانشجویان بین‌الملل دانشگاه فعالیت خود را آغاز کردند و به تازگی نیز دفتر آن‌ها در ساختمان پردیس بین‌الملل افتتاح شده است.
معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه همچنین از اجرایی شدن طرح منتورینگ دانشجویان بین‌الملل و تعیین 40 استاد دانشگاه به عنوان منتور دانشجویان خبر داد.
سپس معاونان و کارشناسان بین‌الملل دانشکده‌ها دیدگاه‌های خود را بیان کردند و به طرح پیشنهاداتی چون برگزاری کارگاه‌های مهارت افزایی، اختصاص تسهیلات کمک‌هزینه به دانشجویان و ارتقای سطح زبان انگلیسی آن‌ها با رویکرد افزایش مشارکت دانشجویان بین‌الملل در فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی و بهبود کیفی برنامه‌های این حوزه پرداختند.

 

 

تنظیم خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close