کد: 1287-358635      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۱ تير   تعداد بازدید : 124

سی‌امین نشست کمیته اجرایی شورای فرهنگی بین‌الملل دانشگاه برگزار شد

سی‌امین نشست کمیته اجرایی شورای فرهنگی بین‌الملل دانشگاه با نهایی سازی تقویم فرهنگی تابستان 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست که یکشنبه 18 تیر 1402 در سالن شورای پردیس بین‌الملل برگزار شد، دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر محمود مطهری نیا، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر کوثر اثنی عشری، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن دهقان، رابط فرهنگی بین‌الملل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حضور داشتند.
در آغاز، فرزانه پورکاظمی، کارشناس مسئول امور دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل به طرح تقویم فرهنگی تابستان 1402 این معاونت پرداخت و توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
سپس اعضای کمیته پیشنهاداتی در خصوص برنامه‌های ارائه شده بیان کردند و در نهایت تقویم فرهنگی تابستان سال جاری معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل مورد اتفاق‌نظر قرار گرفت.
در پایان، معاون بین‌الملل دانشگاه با تأکید بر اینکه دانشجویان بین‌الملل، سفیران فرهنگی ایران پس از بازگشت به کشورهایشان هستند، اجرای هر چه بیشتر فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای این دانشجویان را ضروری دانست.

 

 

 

تنظیم خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close