کد: 1287-358663      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۲ مرداد   تعداد بازدید : 202

دیدار معاون بین‌الملل دانشگاه و معاون آموزشی پردیس بین‌الملل با مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه و دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه با دکتر رحیم سرهنگی، مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در جریان این دیدار که چهارشنبه 18 مرداد 1402 در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، معاون بین‌الملل دانشگاه و هیأت همراه تاریخچه‌ای از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فعالیت‌های حوزه بین‌الملل این مجموعه ارائه کردند.
دکتر آیتی با برشماری دستاوردهای منحصربه‌فرد اساتید و پژوهشگران نامی دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی و پزشکی، رشد روز افزون بین‌المللی سازی آموزش عالی هم‌زمان با پیشرفت‌های چشمگیر دانشگاه را حاکی از اهتمام متولیان بین‌الملل دانشگاه به این مسأله مهم دانست.
وی تصریح کرد: همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسیر دستیابی به اهداف پیشرو به ویژه افزایش جذب دانشجویان بین‌المللی خارجی در این جزیره بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
سپس معاون آموزشی پردیس بین‌الملل با ارائه گزارش دقیقی از وضعیت جذب دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه به ویژه دانشجویان شعبه کیش پردیس بین‌الملل، گفت: حضور دانشگاه علوم پزشکی تهران در این جزیره علاوه بر احیای بعد بین‌المللی دانشگاه‌ها، نقش بی‌بدیلی در حوزه بهداشت و درمان خواهد داشت که البته این مهم مستلزم گسترش همکاریهای دوجانبه است.
در ادامه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز ضمن تقدیر از عملکرد شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه، گفت: رویکرد این سازمان در قبال دانشگاه علوم پزشکی تهران بسیار تعاملی و توسعه محور  است.
دکتر سرهنگی از علاقه‌مندی سازمان برای همکاری و استفاده از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی تهران در موضوعاتی چون پذیرش دانشجویان بین‌الملل و ارتقای سطح سلامت و بهداشت جزیره کیش خبر داد.

 

 

 

 

خبر: زهرا حسین زاده

تنظیم: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close