کد: 1287-358668      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۹ مرداد   تعداد بازدید : 317

با حضور مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه و مسئول میز همکاری‌های علمی پاکستان/نشست همفکری در خصوص همکاری‌های آتی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و لاهور پاکستان برگزار شد

با رویکرد بازدید هیأت دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشگاه لاهور پاکستان، دکتر محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه با مسئول میز همکاری‌های علمی دانشگاه با کشور پاکستان و معاونان بین‌الملل دانشکده‌های توانبخشی و پرستاری و مامایی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این نشست همفکری که چهارشنبه 25 مرداد 1402 برگزار شد، دکتر محسن امین، مسئول میز همکاری‌های علمی دانشگاه با کشور پاکستان، دکتر سیامک بشردوست و دکتر آرپی مانوکیان، معاونان بین‌الملل دانشکده‌های توانبخشی و پرستاری و مامایی و علی صیادی و مریم صابری پور، کارشناسان مدیریت روابط بین‌الملل معاونت بین‌الملل حضور داشتند.
در آغاز، دکتر نکوفر گفت: پیرو بازدید هیأت دانشگاه لاهور از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه در سال گذشته و بحث و تبادل‌نظر با مسئولان مجموعه‌های مختلف، قرار است مهرماه سال جاری، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز بازدیدی از این مجموعه داشته باشند.
مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه افزود: پس از شکل گیری تعاملات اولیه، دانشکده‌های داروسازی، توانبخشی و پرستاری و مامایی پروپوزال همکاری با دانشگاه لاهور را ارائه کردند.
سپس حاضران در جلسه پیرامون مسائل مربوط به تدریس اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در این دانشگاه و شرکت دانشجویان در دوره‌های پژوهشی در قالب برنامه‌های مختلف به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و دکتر نکوفر نیز پیشنهاداتی در مورد ادامه مسیر و روند همکاری‌ها ارائه کرد.
همچنین مقرر شد برای آماده‌سازی و غنی‌تر شدن هر چه بیشتر برنامه همکاری، فراخوانی برای دانشکده‌ ها ارسال و دیگر زمینه‌های تعاملات آتی بررسی شود.
در ادامه، با توجه به موافقت مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه و سایر اعضا، دکتر امین برای یک دور دیگر به عنوان مسئول میز همکاری‌های علمی دانشگاه با کشور پاکستان انتخاب و قرار شد دیگر حاضران نیز به عنوان اعضای میز با وی همکاری کنند.
توضیح اینکه رئیس و مسئولان بخش‌های گوش و حلق و بینی، توانبخشی و پرستاری دانشگاه لاهور سال گذشته از دانشکده‌های پزشکی، داروسازی و پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.
این گروه همچنین در نشستی با حضور دکتر قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به تشریح زمینه‌های همکاری مشترک پرداختند.


 

 

 

تنظیم خبر: مهناز وحیدی

عکس: الهام رضازاده

نظر شما :
captcha
Close