کد: 1287-358674      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ شنبه ۴ شهريور   تعداد بازدید : 187

نشست بررسی زمینه‌های همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه‌های GMU امارات و لاهور پاکستان برگزار شد

در راستای گسترش همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه‌های GMU (Gulf Medical University) امارات و لاهور پاکستان، دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه با دکتر مهدیه السادات موسوی، رئیس دانشکده دندانپزشکی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این جلسه که شنبه 28 مرداد 1402 در سالن شورای معاونت بین‌الملل برگزار شد، دکتر محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه، دکتر سید امیرحسین میرهاشمی، معاون بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی و جمعی از کارشناسان مدیریت روابط بین‌الملل حضور داشتند.
در آغاز، مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه به معرفی جامعی از دانشگاه‌های GMU امارات و لاهور پاکستان، دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی آن‌ها و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های همکاری پرداخت.
دکتر نکوفر با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده میان دانشگاه علوم پزشکی تهران و دو دانشگاه مذکور، اظهار داشت: دانشگاه‌های GMU و لاهور برای گسترش همکاری‌ها با دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی پیش رو ابراز تمایل کرده‌اند.
وی ضمن ارائه نمودار گردش کار (فلوچارت) همکاری این دانشگاه‌ها با دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر تهیه فلوچارتی مشابه برای دانشکده دندانپزشکی نیز تأکید کرد.
دکتر نکوفر همچنین پیشنهاد تشکیل کارگروه میان دو دانشگاه مذکور و دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه را به منظور پیشبرد سریع‌تر و بهتر برنامه‌های همکاری مطرح کرد.
سپس معاون بین‌الملل دانشگاه با اشاره به دیدارها و مذاکرات انجام شده با مسئولان دانشگاه‌های GMU و لاهور، در خصوص فراهم بودن زمینه‌های همکاری در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های متناظر جزییاتی را برای حاضران تشریح کرد.
در ادامه، رئیس و معاون بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی از آمادگی این دانشکده برای ورود به عرصه‌های مختلف تعاملات بین‌المللی از جمله توسعه ارتباطات با این دانشگاه‌ها خبر دادند.
در پایان مقرر شد به زودی نشست‌های مجازی میان مسئولان دانشکده دندانپزشکی با نمایندگان و مسئولان این دو دانشگاه برگزار شود.
 

 

خبر و عکس: الهام رضازاده

تنظیم: مهناز وحیدی



 

نظر شما :
captcha
Close