کد: 1287-358689      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ شنبه ۱۱ شهريور   تعداد بازدید : 223

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از روند برگزاری سومین مرحله از دوازدهمین دوره مسابقات ملی فناوری نانو، با حضور 30 شرکت‌کننده در شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیأت همراه، چهارشنبه 8 شهریور 1402، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران چون کلاس‌های آموزشی، آزمایشگاه‌ها، مرکز آزمون‌های الکترونیک، سالن اجتماعات، اتاق تشریح و واحدهای اداری، با دانشجویان خارجی حاضر در  این شعبه نیز دیدار کردند.
بنابراین گزارش، در بدورود مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دانشجویان بین‌المللی طی مراسمی به زبان مادری و همچنین زبان فارسی به خوشامدگویی و ارائه توضیحاتی در زمینه تحصیل در شعبه کیش پرداختند.
سپس وی با حضور در مرکز آزمون‌های الکترونیک شعبه کیش پردیس بین‌الملل از روند برپایی مرحله پایانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی فناوری نانو بازدید به عمل آورد.
سرهنگی همچنین در جریان فعالیت بخش‌های مختلف شعبه کیش قرار گرفت و به منظور افزایش امکانات برای توسعه این مجموعه اعلام آمادگی کرد.
توضیح اینکه هم‌اکنون 208 دانشجوی پزشکی از 15 کشور جهان در این شعبه از دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که پس از اتمام دروس خود در مقطع علوم پایه و قبولی در آزمون جامع، برای ادامه تحصیل و حضور در دوره بالینی به تهران منتقل می‌شوند.
شعبه کیش پردیس بین‌الملل هر ساله نسبت به پذیرش دانشجویان جدید بین‌الملل اقدام می‌کند و اساتید مجرب دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن حضور در این مجموعه به تدریس دانشجویان بین‌الملل می‌پردازند.

 

 

 

 


تنظیم خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close