کد: 1287-358746      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۳ مهر   تعداد بازدید : 156

کارگاه هشت درس شاد زیستن در زندگی زناشویی در معاونت بین‌الملل دانشگاه برگزار شد

این کارگاه آموزشی در راستای سیاست‌های جوانی جمعیت و حمایت از بنیان خانواده، توسط واحد اداری معاونت بین‌الملل برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، کارگاه آموزشی هشت درس شاد زیستن در زندگی زناشویی، سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ از ساعت 7:30 الی 10 صبح، در سالن اجتماعات شهید حجت دوست پردیس بین‌الملل دانشگاه برپا شد.
دکتر مهتاب بیات ریزی، روانشناس و مدرس کارگاه، ضمن آموزش در قالب پرسش و پاسخ از شرکت‌کنندگان، به تدریس سرفصل‌های این دوره شامل مباحث چرا ازدواج، نیازهای اساسی (بقا و زنده ماندن، سرگرمی، عشق و تعلق‌خاطر، آزادی قدرت) و چگونه ازدواج شادتری داشته باشیم؛ پرداخت.
دکتر بیات ریزی هشت درس زندگی زناشویی شاد را در قالب عناوینی همچون کنترل بیرونی می‌تواند ازدواج را نابود کند، ما همه‌ی رفتارهایمان را انتخاب می‌کنیم، هرگز از هفت عادت مخرب انتقاد، سرزنش، شکایت، غرغر، تهدید، تنبیه و باج دادن استفاده نکنید، با دنیای مطلوب یکدیگر آشنا شوید، رفتار کلی را درک کنید، کمی خلاقیت می‌تواند زندگی زناشویی شما را نجات دهد، با احتیاط آنچه برای زندگی‌تان انجام می‌دهید را با فرزندتان در میان بگذارید و از شیوه‌های جدید برای افزایش صمیمیت در زناشویی استفاده کنید؛ مطرح کرد.
33 نفر از کارکنان معاونت و پردیس بین‌الملل به‌صورت حضوری در این کارگاه شرکت کردند.
بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، شرکت‌کنندگان، ضمن رضایتمندی از حضور در این برنامه، آن را مفید ارزیابی کرده و خواستار برگزاری مجدد کارگاه‌هایی با موضوعات مشابه شدند.
کارگاه هشت درس شاد زیستن در زندگی زناشویی، اولین کارگاه از سری کارگاه‌های برنامه‌ریزی‌شده از سوی کمیته فرهنگی جوانی جمعیت دانشگاه است که با هدف ارتقا سطح سواد سلامت روان کارکنان، تحکیم بنیان خانواده و فرزند پروری، با برنامه‌ریزی گروه آموزشی ضمن خدمت دانشگاه، توسط واحد امور اداری، در معاونت بین‌الملل برگزار شد.
این کارگاه‌ها با امتیاز آموزش ضمن خدمت و درج در شناسنامه آموزشی کارکنان، در واحدهای مختلف دانشگاه نیز در حال برگزاری است.
فرزند پروری نوین، آشنایی با مشاوره قبل از ازدواج و هنر باهم بودن، دیگر عناوین کارگاه‌هایی است که به‌زودی برگزار خواهد شد.
همکارانی که تمایل به شرکت در این دوره آموزشی دارند؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، با لیلا احسانی، رابط آموزشی ضمن خدمت در واحد اداری معاونت بین‌الملل دانشگاه، به شماره تماس 88912090 داخلی 114 تماس حاصل نمایند.
 
 
 
 
عکس و خبر: الهام رضازاده
 

 

نظر شما :
captcha
Close