کد: 1287-358764      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ سه شنبه ۲ آبان   تعداد بازدید : 192

کارکنان معاونت بین‌الملل دانشگاه موفق به کسب 4 مقام تیمی و انفرادی در مسابقات گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی شدند

کارکنان معاونت بین‌الملل دانشگاه موفق به کسب 4 عنوان مقام تیمی و انفرادی در رشته‌های دارت، طناب‌کشی و داژبال جشنواره ورزشی کارکنان، اعضای هیئت‌علمی و بازنشستگان دانشگاه، گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی شدند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، کاروان ورزشی کارکنان و اعضای هیئت‌علمی معاونت بین‌الملل دانشگاه با مجموع 80 شرکت‌کننده (بانوان و آقایان)، در جشنواره ورزشی کارکنان، اعضای هیئت‌علمی و بازنشستگان دانشگاه، گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی حضور یافت.
این جشنواره از سوی مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه از 22 الی 30 مهر ۱۴۰۲ در مجموعه ورزشی شهید چمران، استخر و سونا شهید توکلی دانشکده پرستاری و مامایی و سالن ورزشی شهید دلخواه دانشکده پزشکی، با حضور تیم‌های ورزشی اعزامی از معاونت‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تحقیقاتی، واحدهای ستادی، دانشکده‌ها و دیگر مدیریت‌های دانشگاه در ۶ رشته ورزشی برای بانوان و ۶ رشته ورزشی برای آقایان برگزار شد.
معاونت بین‌الملل دانشگاه نیز به همت و پیگیری معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، نسبت به اطلاع‌رسانی، ثبت‌نام و ارسال مدارک ورزشکاران معاونت بین‌الملل به مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه و اعزام 3 تیم در گروه بانوان و در رشته‌های تیمی داژبال و طناب‌کشی و همچنین اعزام شرکت‌کنندگان در مسابقات انفرادی رشته‌های ورزشی شنا، دارت و پینگ‌پنگ و 7 تیم در گروه آقایان و در رشته‌های تیمی فوتسال، دارت، فوتبال دستی، شنا و طناب‌کشی این جشنواره حضور یافت و موفق به کسب ۴ عنوان مقام دومی و سومی در مسابقات تیمی و انفرادی شد.
اولین مقام کسب‌شده کاروان ورزشی معاونت بین‌الملل دانشگاه در این مسابقات، در رشته دارت و توسط یوسف قبادی از مدیریت توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل، به دست آمد که موفق به کسب مقام سوم مسابقات انفرادی این رشته از میان قریب به یک‌صد شرکت‌کننده شد.
در ادامه و در مسابقات طناب‌کشی گروه بانوان، دو تیم از معاونت بین‌الملل، در رقابت‌های این رشته ورزشی حضور یافت که حاصل آن، کسب مقام دومی و سومی رشته طناب‌کشی به ترتیب توسط تیم معاونت بین‌الملل 1 و تیم معاونت بین‌الملل 2 از میان 14 تیم شرکت‌کننده بود.
هانیه درویشی، الهام رضازاده، مریم عنبری، محبوبه عنبری، سهیلا تقی زاده و سهیلا سلطانی اعضای تیم معاونت بین‌الملل 1 دانشگاه در رشته ورزشی طناب‌کشی بودند که موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات شد و مربیگری تیم را سیده کاملیا داودزاده به عهده داشت.
محبوبه شمس، لیلا احسانی، سیما سلطانی، فهیمه خدمت کن، لیلا زارع و غنچه باوقار نیز اعضای تیم معاونت بین‌الملل 2 بودند که به سرپرستی تیمی سلیمه صفری، موفق به کسب مقام سوم این رشته ورزشی شدند.
در آخرین روز مسابقات این جشنواره که یک‌شنبه 30 مهر 1402 برگزار شد؛ آخرین مقام تیمی کاروان ورزشی معاونت بین‌الملل در گروه بانوان، توسط تیم داژبال معاونت بین‌الملل کسب شد.
تیم داژبال معاونت بین‌الملل متشکل از سمیه قربانخانی، سیده کاملیا داودزاده، مونا شاکر، پگاه ملک‌زاده و زهرا خورشیدوند به مربیگری دکتر کوثر اثنی عشری توانست از میان 16 تیم شرکت‌کننده دانشگاه، موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی این رشته ورزشی شد.
معاونت بین‌الملل دانشگاه یکی از موفق‌ترین تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بود که موفق به کسب 4 مقام تیمی و انفرادی شد.
این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ حرکت و ورزش برای افزایش نشاط عمومی در بین همکاران، جذب و مشارکت در برنامه‌های سازنده و فعالیت‌های ورزشی، افزایش شور و نشاط در بین کارکنان و رقابت سالم بین واحدهای مربوطه دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
 
 
 
 
 
خبر: الهام رضازاده

عکس: کاملیا داودزاده

نظر شما :
captcha
Close