کد: 1287-358843      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ شنبه ۱۸ آذر   تعداد بازدید : 239

بازدید سرزده معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خوابگاه‌های دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، از خوابگاه‌های دختران و پسران دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این بازدید که عصر دوشنبه 13 آذر 1402 صورت گرفت؛ دکتر کاظم قهرمان زاده، رئیس مرکز خدمات آموزشی، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی، دکتر محمدحسین صادقیان و مهندس امیر مختاری از مشاوران معاون آموزشی، تقی ربانی، مشاور اجرایی معاون آموزشی و سرپرست بودجه و اعتبارات، مهندس امیرمحمد فراهانی، سرپرست روابط عمومی و تعدادی دیگر از مدیران معاونت آموزشی وزارت بهداشت و دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل دانشگاه، دکتر صفورا جوکار، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل، جمعی از مدیران معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی سالمی و حجت‌الاسلام و المسلمین محسن دهقان، امامان جماعت خوابگاه‌های دانشجویان بین‌الملل از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،  محمد فتاحی، سرپرست امور عمومی معاونت بین‌الملل، احسان رحیمی و محبوبه عنبری از کارشناسان معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه و اکرم قلی زاده، مسئول خوابگاه دخترانه دمشق نیز در این بازدید حضور داشتند.
دکتر باقری فرد و هیئت همراه، در ابتدا با حضور در خوابگاه دخترانه دمشق، از امکانات و فضاهای ورزشی و فرهنگی و اتاق‌های این خوابگاه بازدید کردند؛ در ادامه پس از قرائت نماز جماعت مغرب و عشا با حضور دانشجویان بین‌الملل، نشست پرسش و پاسخی در محل نمازخانه این خوابگاه برگزار شد که طی آن، دانشجویان به بیان دغدغه‌ها و مسائل آموزشی و کنسولی خود به‌ویژه موضوع ویزای خروج پرداختند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت، در این نشست صمیمانه علاوه بر شنیدن مشکلات دانشجویان به بیان تجربیات دوران تحصیل خود و اینکه چطور باید مسیر آموزش در رشته پزشکی را طی کرد؛ پرداخت.
دکتر باقری فرد تأکید کرد: دانشجویان بین‌الملل به‌عنوان مهمانان جمهوری اسلامی ایران مورد توجه هستند و ما سعی می‌کنیم که به دغدغه‌های آنان دقت و نیازهایشان را برطرف کنیم.
در پایان نیز بازدید از امکانات رفاهی، اتاق‌ها، فضاهای فرهنگی و ورزشی خوابگاه پسرانه حجت دوست و گفتگو با دانشجویان این خوابگاه صورت گرفت.
ضمن این بازدید، دکتر آیتی، گزارشی از وضعیت آموزشی دانشجویان بین‌الملل از نظر تعداد دانشجویان و رشته‌های تحصیلی آنان و وضعیت خوابگاه‌های دانشجویان بین‌الملل ارائه و دغدغه‌ها و مشکلاتی که نیازمند کمک و حمایت بیشتر از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است؛ مطرح کرد.
دکتر باقری فرد نیز پس‌ازاین گزارش و بازدید، برای پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مطرح‌شده قول مساعد داد.
 
 
 
 
عکس: قاسم صفاری

خبر: الهام رضازاده

نظر شما :
captcha
Close