کد: 1287-358855      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۸ آذر   تعداد بازدید : 119

دانشجویان بین‌الملل پردیس کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو منطقه آزاد کیش شرکت کردند

دانشجویان بین‌الملل پردیس کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که از سوی منطقه آزاد کیش در مصلای این شهر برگزار شد؛ شرکت و با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا بی‌نیاز، امام‌جمعه کیش دیدار کردند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این مراسم که ۱۶ آذر ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد؛ جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مستقر در کیش، نخبگان علمی و فرهنگی و مسئولان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.
در این دیدار، تعدادی از دانشجویان درباره موضوعات مختلفی همچون افزایش مهارت‌آموزی، برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری، تاسیس تشکل‌های دانشجویی و نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در پردیس کیش دانشگاه‌ها، افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و سهولت در رفت‌وآمد دانشجویان به دانشگاه‌ها، درخواست‌ها و مطالبی را بیان کردند.
پس‌ازاین دیدار، به همت هیئت ورزش‌های دانشگاهی و همکاری موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش و با حضور دکتر محمدناصر نجف پور، مهندس مهدی پورمهدی و سلیمه محمدی، از مسئولین ورزشی موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش، مسابقات ورزشی برای دانشجویان و سرپرستان تیم‌های ورزشی برگزار شد.
یک‌صد و ۱۵ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، صنعتی شریف، علمی کاربردی، آزاد اسلامی و پیام نور در رشته‌های والیبال ساحلی آقایان در محل مجموعه ورزشی ساحلی آقایان این جزیره و رشته‌های تنیس روی میز، دارت، طناب‌کشی، فوتبال دستی، طناب زنی در دو گروه آقایان و بانوان، در محل مجموعه ورزشی دهکده المپیک کیش شرکت کردند.
54 نفر از دانشجویان بین‌الملل پردیس کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در این مسابقات حضور یافته و فرحان رضا، دانشجوی پزشکی پردیس کیش دانشگاه موفق به کسب مقام سوم رشته دارت و در بخش بانوان نیز، مریم موسی زاده، سرپرست تیم دارت دانشجویان پردیس کیش، موفق به کسب عنوان دوم در رشته دارت شدند.
مهندس شیرین حسینی، سرپرست امور اجرایی و مریم موسی زاده، کارشناس آموزش پردیس کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز به‌عنوان عضو کمیته اجرایی مسابقات ورزشی گرامیداشت روز دانشجو ویژه دانشجویان دانشگاه‌های مستقر در جزیره کیش، در این رویداد فرهنگی و ورزشی حضور داشتند.
 
 
خبر: الهام رضازاده
 
نظر شما :
captcha
Close