کد: 1287-7880      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۱ دوشنبه ۷ اسفند   تعداد بازدید : 2117

نشست مسئولين دانشگاه با سفرا و نمايندگان هشت کشور

معاونت بين الملل دانشگاه علوم پزشکي تهران: در راستاي گسترش و توسعه همکاريهاي علمي و تخصصي دو جانبه دانشگاه با مراکز علمي و تخصصي جهاني، نشستي دوستانه با سفرا و نمايندگان هشت کشور که از توابع آن کشور ها در دانشگاه علوم پزشکي تهران تحصيل مينمايند برگزار گرديد.

 

در ابتدا دکتر منصوري رياست دانشگاه ضمن خير مقدم با اعلام پيام دوستي متقابل و ارتباطات نوين و رو به رشد، هدف برگزاري اين نشست را معرفي توانمنديهاي علمي و تخصصي و آموزشي دانشگاه مادر پزشکي کشور عنوان نمود و از آمادگي بالاي دانشگاه در امر آموزش و جذب متقاضيان تحصيل در سراسر جهان مطالبي را براي سفراي کشور ها ايراد نمودند.

دکتر علي عرب خردمند معاون بين الملل دانشگاه نمايه اي از تاريخچه تاسيس دانشگاه در گذشته و جايگاه اين دانشگاه و آماري از واحدهاي تابعه، دانشکده ها، بيمارستانها، مراکز تحقيقاتي، براي سفرا و رايزنان فرهنگي سفارتخانه ها مطالبي را بيان نمودند.

آقايان دکتر قاسمي، دکتر شعباني، دکتر هاديان، دکتررحيمي مديران حوزه معاونت بين الملل و پرديس بين الملل دانشگاه ضمن خوش آمدگويي به سفرا و مسئولين آموزشي و بين المللي دانشکده ها و واحد هاي تابعه سخنان خود را در حوزه مديريتي و فعاليت هاي اعتباربخشي و اعتبارسنجي، نحوه پذيرش متقاضيان خارجي تحصيل در دانشگاه و جلسات عديده بررسي و کميته جذب و تعداد هزار و هشتصد پرونده بررسي شده و دويست و پنجاه و شش مورد تاييد شده، شيوه آموزش دانشجويان خارجي و برابري نوع آموزش با دانشگاههاي برتر جهان و مکانيزم رشد تحصيلي دانشجويان خارجي، امکانات و تجهيزات آموزشي و فرهنگي و فوق برنامه و همچنين خوابگاههاي مدرن دانشجويي به سمع و نظر نمايندگان کشورهاي حاضر در جلسه رساندند.

در اين نشست روسا و معاونين بين الملل واحدهاي تابعه به معرفي توانمنديهاي علمي و آموزشي خود پرداختند و از جايگاه غني علمي اعضاي هييت علمي دانشکده براي حضار ايراد سخنراني نمودند.

سفرا و نمايندگان هشت کشور ،افغانستان، ترکيه، پاکستان، غنا، عراق، کنيا، نيجريه و هند به نمايندگي از کشور خود سخنراني و ابراز خرسندي و رضايت کشور متبوع خود را براي توسعه همکاريهاي مشترک با دانشگاه علوم پزشکي تهران اعلام نمودند و از برگزار کنندگان اين نشست دوستانه و مفيد صميمانه تشکر و قدر داني نمودند.

دانشجويان خارجي به نوبه خود با قدرداني از بلند نظري مسئولين دانشگاه و برگزار کنندگان اين نشست و همچنين تشريف فرمايي سفراي کشورهاي خود ضمن ابراز خشنودي از انجام تحصيلات عاليه در دانشگاه علوم پزشکي تهران، راهکارهايي را به منظور گسترش اعزام و پذيرش دانشجويان بيشتر از کشور خود را ارايه نمودند.

در پايان براي حسن همدلي و دوستي و ابتکار عمل براي گسترش مناسبات عکس دسته جمعي با سفرا و مسئولين دانشگاه و دانشجويان گرفته شد و مجددا بر همگامي هاي بيشتر تکيه شد.     

 

جهت مشاهده عكسها اينجا را كليك كنيد 

نظر شما :
captcha
Close