کد: 1287-8064      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۸ فروردين   تعداد بازدید : 2865

دكتر زراعتي از برنامه ريزي براي ارتقاء وبومتريك در سال جديد خبر داد.

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: مدير آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه، ارتقاء زير ساختهاي IT دانشگاه را از مهم ترين برنامه هاي سال 92 در دانشگاه دانست.

در ديدار نوروزي رييس دانشگاه با معاونين، مشاورين، اعضاي هيات علمي و كاركنان كه روز يكشنبه 18 فروردين 1392 در سالن اجلاس دانشگاه برگزار شد، دكتر حجت زراعتي، مدير آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه، در حاشيه اين ديدار با بيان مهم ترين برنامه هاي سال 92 در واحد آمار و IT گفت: تلاش مي كنيم تا در واحدهايي كه ارتباطات غير پايداري دارند شرايط بهتري را برقرار نماييم و سامانه هايي كه در سطح دانشگاه قرار دارند را به روز رساني كنيم.
وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال 91 خاطر نشان كرد: در سال گذشته توانستيم ارتباط پرديس پورسينا و همت را از طريق فيبر برقرار كرده و با كمك و مساعدت مخابرات ارتباط تعدادي از بيمارستانها را كه به صورت بي سيم بود از طريق فيبر برقرار نماييم.
دكتر زراعتي برنامه ريزي براي ارتقاء رتبه دانشگاه در وبومتريك را از ديگر برنامه ها خواند و افزود: در اواخر سال گذشته جلسات خوبي با معاونت بين الملل دانشگاه برقرار كرديم كه اميدوارم امسال حاصل آن را ببينيم.

 

خبرنگار: نسيم قرائيان عكس: جمشيد ربيعي، بيك پور، كامليا داود زاده

نظر شما :
captcha
نظرات بینندگان
Load More...
Close