کد: 1287-9227      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت   تعداد بازدید : 2439

دكتر منصوري دريافت گواهينامه اعتباربخشي بين المللي را واقعه اي برجسته براي دانشگاه خواند

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: رييس دانشگاه، با اشاره به نامگذاري روز شهادت آيت الله مطهري به عنوان روز معلم، اين شهيد بزرگوار را داراي نقشي موثر در اتحاد دانشجويان دانشگاهها و طلاب حوزه دانست.

گالري عكس1     
گالري عكس2     
 

مراسم اعطاء گواهينامه اعتباربخشي بين المللي با حضور دكتر منصوري رييس دانشگاه، دكتر خردمند معاون بين الملل دانشگاه، دكتر قاسمي مدير اعتباربخشي و روابط بين الملل دانشگاه، اعضاء هيئت مميزه و هيئت رييسه دانشگاه، معاونين و روساي مراكز تحقيقاتي، دانشكده ها و بيمارستانها امروز چهارشنبه 11 ارديبهشت ماه سالجاري در سالن اجلاس ستاد مركزي دانشگاه برگزار شد. 
در اين مراسم ، دكتر منصوري رييس دانشگاه، در سخنراني خود به زبان انگليسي، دريافت گواهينامه اعتباربخشي بين المللي را همزمان با گراميداشت روز معلم، واقعه اي برجسته براي دانشگاه دانست و افزود: مفتخريم كه در سي و چهارمين سالروز گراميداشت روز معلم، پرفسور ويلسن از ASIC در كنارمان است. 
وي با اشاره به وجه تسميه روز معلم گفت: روز 12 ارديبهشت ماه به ياد سالروز شهادت يك فيلسوف برجسته و والامقام ايراني، آيت الله مطهري كه از اجزاء مهم و تاثيرگذار ايدئولوژي انقلاب اسلامي و از بنيانگذاران حسينيه ارشاد محسوب مي شد، روز معلم نامگذاري شده است. 
دكتر منصوري با بيان آن كه "همانند بسياري از نقاط جهان، تعليم يك پيشه مقدس و مهم در ايران است" گفت: پير و جوان به كساني كه براي ارتقاء دانايي آنها تلاش بسياري كرده اند، احترام قابل توجهي نشان مي دهند و در روز معلم با اهداء هدايا و يا گل احترام خود را به آنها نشان مي دهند. 
وي روز معلم را يك فرصت عالي براي قدرداني دانش آموزان و دانشجويان از معلمين خود در سرتاسر جهان دانست و افزود: در كشورهاي مختلف، اين روز تاريخ هاي مختلفي دارد. به طوري كه در برخي كشورها روز معلم در روز كار جشن گرفته مي شود. 
دكتر منصوري با بيان آن كه "در روز معلم شوق و اشتياق و خوشحالي در مراكز آموزشي مشاهده مي شود" گفت: روز معلم در كشورهاي ديگري همچون چين، هند، روسيه، ايالات متحده آمريكا، تايلند، تركيه و مالزي جشن گرفته مي شود. 
رييس دانشگاه افزود: در ايران، تعليم كوششي همراه با عشق است همان طور كه در بسياري از نقاط جهان بدين صورت است. اين در حالي است كه هيچ گاه نمي توان به اندازه كافي از زحمات معلمين تشكر و قدرداني كرد ولي چند كلمه براي سپاسگزاري و تشكر از سوي دانش آموزان و دانشجويان تغيير زيادي ايجاد مي كند. 


 

خبرنگار: زهرا صادقي
 
عكاس: جمشيد ربيعي

 

نظر شما :
captcha
Close