کد: 1287-9256      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت   تعداد بازدید : 4058

جلسه ارتقاي سايت انگليسي دانشكده‌ها

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: معاونت بين الملل دانشگاه به منظور ارتقاي سايت دانشكده‌ها با دعوت از افراد مرتبط در دانشكده ها نشستي را برگزار كرد.

                                                          

جلسه ارتقاي سايت انگليسي دانشكده ها روز سه شنبه 17 ارديبهشت 92 با حضور دكتر محمدرضا منصوري، رييس دانشگاه، دكتر عرب خردمند، معاون بين الملل،‌ مهندس همتي، مشاور اجرايي و مهندس عبدالهي، سرپرست مديريت شبكه و ارتباطات اين معاونت و نيز روسا، مديران بين الملل و مسئولان IT دانشكده ها در طبقه نهم ساختمان مركزي دانشگاه برگزار شد.

در اين نشست هر يك از نمايندگان دانشكده ها به تشريح وضعيت سايت فارسي و انگليسي دانشكده خود پرداختند و در ادامه توصيه هاي دكتر خردمند و مهندس عبدالهي براي ارتقاي سايت انگليسي و به روز رساني اطلاعات آن را شنيدند.
دكتر خردمند در اين جلسه با تاكيد بر تكميل صفحات سايت دانشكده ها بحث حجمي سايت‌ها و زمان هاي به روزرساني آنها را مهم دانست و گفت: اخبار دانشكده ها نبايد خيلي دور باشد و اگر در بخش هايي در سايت بايد تغيير ايجاد شود زمان تغيير آن بسيار مهم است.
مهندس همتي هم در بخشي از اين جلسه گفت: ملاحظاتي كه بر روي سايت ها انجام شد نشان مي دهد كه جامعه هدف را عمدتا از گروه هاي علمي و دانشجويي انتخاب كرده اند اما اگر ما مقداري بيشتر از اين را هدفگذاري كنيم شايد با افزايش مخاطبمان در اين حوزه بار مراجعات به سايت بالا برود.
وي افزود: رسالتي كه دانشگاه علاوه بر بخش دانشي خود دارد ارائه خدمات است. اگر هر يك از دانشكده ها جامعه هدف را بخش عمومي كشور هدفگذاري كنند بسياري از موارد را براي اطلاع رساني مي توانند به سايت هاي خود اضافه كنند به طور مثال دانشكده پزشكي بسياري از سوالات مردم را مي تواند به چند زبان پاسخ دهد. 
در اين جلسه كه با غيبت 2 دانشكده برگزار شد از اقدامات دانشكده پرستاري و مامايي در زمينه سايت انگليسي تقدير شد و به دانشكده هاي ديگر فرصت داده شد تا هر چه سريع تر سايت انگليسي دانشكده خود را ارتقا و ساماندهي كنند و اطلاعات لازم را بروي آن بارگذاري كنند.


خبرنگار: مهدي گلپايگاني 
عكس: فوزيه بيك پور

 

جهت مشاهده عكس ها بر روي لينك زير كليك نماييد.

گالري عكس

 

 

 

S.M

نظر شما :
captcha
Close