کد: 1287-351090      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ اسفند   تعداد بازدید : 1529

دکتر امامی جشن روز بین‌الملل را فرصتی برای توسعه اهداف بین‌المللی سازی به عنوان نیاز روز دنیای پزشکی خواند

دکتر امامی، رئیس دانشکده پزشکی با حضور در جشن روز بین‌الملل دانشگاه، بر گسترش ارتباطات علمی، تبادل اساتید و دانشجویان و در نهایت سهم مناسب از تجارت آموزش بین‌المللی به عنوان المان‌های اصلی بین‌المللی سازی آموزش عالی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، وی ضمن بیان این مطلب، وضعیت دانشگاه در حوزه بین‌المللی را رو به رشد خواند و گفت: در سال‌های گذشته با پشتیبانی معاونت بین‌الملل و ریاست دانشگاه اقدامات خوبی انجام شده اما تا رسیدن به نقطه ایده آل راه طولانی در پیش است.

دکتر امامی از تحول جدی در حوزه بین‌الملل دانشکده پزشکی خبر داد و بیان داشت: از سال 95 جذب دانشجویان بین‌المللی به طور کامل جایگزین دانشجویان شهریه پرداز دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل خواهد شد.

رئیس دانشکده پزشکی این رویکرد را حاصل تفاهم آموزشی میان دانشکده پزشکی مادر، دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل و معاونت بین‌الملل دانشگاه عنوان کرد و افزود: از حدود دو سال پیش با آغاز آموزش دانشجویان پزشکی به زبان انگلیسی و آموزش توأمان زبان فارسی در راستای تعامل بهتر آن‌ها با بیماران، زمینه‌های لازم برای این هدف مهم فراهم شد.

وی در ادامه برنامه‌هایی چون جشن روز بین‌الملل را زمینه‌ساز جلب توجه مسئولان و هیأت‌علمی دانشگاه به بین مقوله بین‌المللی سازی به عنوان نیاز روز دنیای پزشکی و دانشگاه دانست.

دکتر امامی یادآور شد: معرفی توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران به نمایندگان و سفرای کشورهای مختلف و شناخته شدن در عرصه بین‌المللی نیز با برپایی این مراسم طی سال‌های متوالی محقق شده است.

 

آرشیو اخبار مرتبط :


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

خبرنگار: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close