کد: 1287-331920      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۰ آبان   تعداد بازدید : 4298

در سومین روز از فرآیند ثبت نام اولیه و مصاحبه داوطلبین جدید، پردیس بین الملل دانشگاه میزبان داوطلبین رشته دندانپزشکی شد

روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران: در سومین روز متوالی از فرآیند نام نویسی اولیه و مصاحبه داوطلبین جدید پردیس بین الملل دانشگاه، آمفی تئاتر ستاد مرکزی و ساختمان پردیس، دوشنبه 20 آبان ماه میزبان داوطلبین رشته دندانپزشکی و خانواده های آنها بود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، این فرآیند با تشریح عملیات ثبت نام و مصاحبه داوطلبین با حضور مهندس همتي، مشاور اجرايي معاونت بين الملل، دکتر حسینی سده، مدیر توسعه و برنامه ریزی منابع معاونت بین الملل، دكتر نسل سراجي، معاون آموزشي پرديس بين الملل، دكتر رحيمي، معاون دانشجويي و فرهنگي پرديس بين الملل، دكتر پورهاشمی رئیس دانشكده دندانپزشکی پرديس بين الملل، دکتر سادات ابراهیمی، رئيس دانشكده داروسازي پرديس بين الملل، دکتر رضا یزدانی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده دندانپزشکی پردیس بین الملل و دکتر نکوفر، معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی تهران آغاز شد.

دکتر نسل سراجی، معاون آموزشی پردیس بین الملل در ابتدای این مراسم اظهار داشت: با توجه به موفقیت چشمگیر پردیس بین الملل دانشگاه نسبت به سایر پردیس های کشور، انتظار ما از دانشجویان تمرکز آنها فقط بر روی مباحث آموزشی و طی کردن مسیر موفقیت به امید آینده ای روشن است.

وی تصریح کرد: از والدین داوطلبین انتظار می رود با توجه به شناخت کافی از فرزندان، نسبت به رفع نقاط ضعف و تأمین زیرساخت های لازم جهت پیشرفت درسی آنها اقدامات مناسب را در دستور کار قرار دهند.

معاون آموزشی پردیس بین الملل همچنین به والدین توصیه کرد نظارت مناسبی بر وضعیت درسی فرزندانشان به خصوص در مقطع علوم پایه که آنها ساکن در جزیره کیش هستند، داشته باشند.

دکتر نسل سراجی همچنین خاطرنشان کرد: اساتيدي كه امور آموزشي دانشجويان پرديس بين الملل را برعهده دارند از دانشگاه مادر هستند بنابراين آموزش دانشجويان از سطح كيفي مناسبي برخودار بوده و انتظارات نيز در سطح دانشگاه علوم پزشكي تهران است.

دکتر رحیمی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه طی دوران تحصیل دانشجویان اوقات فراغت کافی در اختیار دارند، گفت: هدف این است فرصتهای موجود به صورت صحیحی توسط دانشجویان مورد بهره برداری قرار گیرد و برهمین اساس معاونت دانشجویی و فرهنگی راه اندازی کانون های دانشجویی را عملیاتی کرده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل بر قانونمند بودن دانشجویان و تبعیت از قوانین حاکم تأکید کرد و بیان داشت: در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی، رعایت آیین نامه اخلاق حرفه ای توسط دانشجویان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این مقام مسئول با بان اینکه قوانین آموزشی در سراسر کشور برای پردیس ها و دانشگاه های دولتی یکسان است، اضافه کرد: موضوع مهمان شدن دانشجویان پردیس بین الملل از سوی والدین بسیار مورد سوال است که طبق قوانین امکان مهمان شدن دانشجویان پردیس تنها به شعبات پردیس بین الملل امکان پذیر است.

دکتر رحیمی یادآور شد: برخورداری دانشجویان از خوابگاه مسأله حائز اهمیتی است که با توجه به محدودیت های موجود در جزیره کیش، از طریق قرعه کشی شرایط بهره مندی دانشجویان از این امکان رفاهی را فراهم می کنیم.

مشاور اجرایی معاونت بین الملل نیز به عنوان آخرین سخنران ضمن تشریح فرآيند ثبت نام اوليه و مصاحبه با داوطلبين، اظهار داشت: پردیس های بین الملل در سراسر کشور به عنوان واحدهای غیرمتمرکز در جذب دانشجو معرفی شده اند که این بدلیل جذب داوطلبین در چند مرحله است.

مهندس همتی ادامه داد: سطح بندی و نتایجی که در جریان فرآیند پیش رو بدست می آید طی روزهای آتی از طرف پردیس بین الملل دانشگاه برای سازمان سنجش و آموزش کشور ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: آذرماه سازمان سنجش نتایج ارزیابی های خود را اعلام  و داوطلبین امکان انتخاب کد رشته مورد نظر را خواهند داشت.

مشاور اجرایی معاونت بین الملل با اشاره به اینکه داوطلبین تا زمان اعلام نظر سازمان سنجش برای انصراف فرصت دارند، تأکید کرد: در صورت انصراف در این بازه زمانی مدارک و اسناد مالی به داوطلبین عودت داده می شود.

مهندس همتی در پایان افزود: زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور دی ماه خواهد بود.

گفتنی است طی روزهای اخیر داوطلبین رشته های داروسازی، پزشکی و دندانپزشکی جهت آشنایی با فرایند ثبت نام اولیه و مصاحبه به پردیس بین الملل دانشگاه مراجعه کرده اند.

 

  مشاهده گالري تصاوير


مصاحبه با داوطلب تحصیل در پردیس بین الملل/سطح علمی و کیفیت آموزشی پردیس دانشگاه اعتمادساز است

مصاحبه با داوطلب تحصیل در پردیس بین الملل/پردیس بین الملل انگیزه ادامه تحصیل در کشور را افزایش می دهد


 

خبرنگار : مهناز وحیدی
درج خبر در سایت: معصومه عبدالهی

نظر شما :
captcha
Close