کد: 1287-356955      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۹ دوشنبه ۳ آذر   تعداد بازدید : 964

وبینار آشنایی با فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی کشور آلمان برگزار شد

وبینار آشنایی با فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی کشور آلمان (DFG Webinar: Opportunities for Joint Research Project with Universities in Germany) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین المل این وبینار آنلاین چهارشنبه 28 آبان 99 با هماهنگی میز همکاری‌های علمی دانشگاه با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آلمان و مدیریت روابط بین‌الملل معاونت بین‌الملل دانشگاه و با حضور  دکتر رامین کردی، معاون بین الملل دانشگاه، دکتر محمدمهدی فیض آبادی، مسئول میز همکاریهای علمی دانشگاه و مراکز آموزش عالی آلمان، دکتر جورج اشنایدر، رئیس امور بین‌الملل بنیاد ملی تحقیقات آلمان و  جمعی از اعضای هیأت‌علمی و محققان سراسر کشور برگزار شد.
هدف از برگزاری این وبینار، آشنایی با فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی کشور آلمان، بهره‌برداری اساتید و دانشجویان از ظرفیت‌ها و فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی موجود در این کشور و تقویت همکاری‌های دانشگاهی میان ایران و آلمان بود.
طی این برنامه رئیس امور بین‌الملل بنیاد ملی تحقیقات آلمان و دستیارش، ساختار تحقیقاتی موجود در آلمان، موسسات پژوهشی پزشکی، فرصت های مالی موجود و نحوه حمایت مالی در همکاری‌های بین‌المللی را تشریح کردند.
همچنین در پایان وبینار آشنایی با فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی کشور آلمان، سؤالاتی توسط اساتید و محققان حاضر مطرح و توسط نمایندگان  DFG پاسخ داده شد.
علاقه‌مندان به انجام کارهای تحقیقاتی مشترک با آلمان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به لینکهای زیر مراجعه کنند.


لینک یک

لینک دو

نظر شما :
captcha
Close