کد: 1287-335554      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۸ اسفند   تعداد بازدید : 3479

دكتر اكبري ساري بر تقويت زيرساختهاي دانشگاه براي افزايش دانشجويان خارجي تاكيد كرد

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: دكتر اكبري ساري، اجراي مراسم روز بين الملل را بسيار ارزشمند خواند و اين مراسم را عاملي براي گسترش ارتباط دانشگاه با كشورهاي ديگر دانست.

مراسم روز بين الملل دانشگاه با رونمايي از تمبر يادبود اين روز در حضور سفير و نماينده 17 كشور، 41 دانشجو خارجي دانشگاه علوم پزشكي تهران و 41 دانشجوي خارجي از دانشگاه هاي علامه و تهران و با حضور مسئولين دانشگاه، جمعي سفيران و نماينده كشورها روز چهارشنبه 14 اسفندماه 92 در موزه ملي تاريخ علوم پزشكي ايران برگزار شد.
دكتر اكبري ساري، رييس دانشكده بهداشت، تعداد دانشجويان خارجي در مقطع دكترا و مقطعMPH  در دانشكده بهداشت را 30 دانشجو عنوان كرد و افزود: 42 دانشجوphD  ايراني داريم كه درپرديس بين الملل دانشكده بهداشت هستند همچنين بيش از 20 پذيرش نيز داريم كه با 30 دانشجو به 50 دانشجو خواهد رسيد.
رييس دانشكده بهداشت، يكي راهكارهاي جذب دانشجو را ارائه سرويس خوب و با كيفيت مناسب وبالا دانست و گفت: دانشجويان به عنوان پل ارتباطي دانشگاه ما با كشورشان محسوب مي شوند، اگر به دانشجويان خوب سرويس دهي شود آنها دانشجويان جديد از كشورشان را معرفي مي كنند و اين عاملي براي جذب دانشجويان جديد هستند.
وي، افزود: يكي ديگر از راهها اين است كه ما سايت خوبي داشته باشيم كه توانمنديهاي دانشگاه و دانشكده را به نحو خوبي در سطح منطقه و تا حدي درسطح بين المللي عرضه كنيم تا توانمنديهايي كه در منطقه است شناخته شود و اين طبيعي است كه يك سري دانشجو مراجعه خواهد كرد.
دكتر اكبري ساري، بر تقويت زير ساختهاي دانشكده ها و دانشگاه براي پذيرش افزايش حجم دانشجويان تاكيد كرد و افزود: همزمان كه از نظر كمي زيرساخت هاي دانشگاه را توسعه مي دهيم، كيفيت خدماتمان را توسعه و از اين طريق ارتباطاتمان را گسترش دهيم.

 


خبرنگار: زهرا حري
عكس: مهناز وحيدي
درج در سایت: سميرا ملكيان

 

 

 

 

 

 

 


آرشیو اخبار مرتبط :

آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

نظر شما :
captcha
Close