کد: 1287-335555      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۸ اسفند   تعداد بازدید : 4206

دكتر مهوش صلصالي اجراي مراسم روز بين الملل را در پيشرفت و توسعه ارتباط با دانشجويان موثر خواند

معاون بين الملل دانشكده پرستاري و مامايي: رضايت دانشجويان بين الملل دانشگاه را حاصل سرويس دهي مناسب دانشگاه دانست.

مراسم روز بين الملل دانشگاه با رونمايي از تمبر يادبود اين روز در حضور سفير و نماينده 17 كشور، 41 دانشجو خارجي دانشگاه علوم پزشكي تهران و 41 دانشجوي خارجي از دانشگاه هاي علامه و تهران و با حضور مسئولين دانشگاه، جمعي سفيران و نماينده كشورها روز چهارشنبه 14 اسفندماه 92 در موزه ملي تاريخ علوم پزشكي ايران برگزار شد. 
در حاشيه اين مراسم دكتر مهوش صلصالي، معاون بين الملل دانشكده پرستاري و مامايي، گفت: دانشگاه علوم پزشكي تهران برترين دانشگاه كشور است سعي شده تا به سمت بين المللي شدن گام بردارد.
معاون بين الملل دانشكده پرستاري و مامايي، با اشاره به اينكه در دانشكده پرستاري و مامايي 20 دانشجوي خارجي پذيرش شده است، گفت: يك دوره از دانشجويان ايراني فارغ التحصيل شده اند كه پذيرش دانشجويان ايراني به صورت بين المللي پيرو سياستهاي دكتر لاريجاني و وزير اسبق بهداشت بود كه مقرر شده بود به جاي آن كه دانشجويان كشور در خارج از كشور تحصيل كنند فرصتي فراهم شود كه هم دانشجويان در داخل كشور بتوانند ادامه تحصيل دهند و هم ما به صورت بين المللي سرويس دهي كنيم و از اين طريق ارتباطات بين المللي را گسترش دهيم.  
وي، نخستين گروه فارغ التحصيل دانشجويان غير خارجي در مقطع فوق ليسانس را هفته گذشته عنوان كرد و افزود: دانشجويان غير ايراني بسيار شاد و قدردان هستند. 
دكتر صلصالي گفت: براي جذب دانشجو سعي كرده ايم تا سايت را جامع و همراه با اطلاعات كامل با امكان دسترسي آسان در اختيار دانشجويان قرار دهيم كه خوشبختانه رشد بسيار خوبي داشته كه سالانه حداقل سه هزار نفر در رشته هاي مختلف به سايت مراجعه و درخواست تمايلشان را براي پذيرفته شدن در دانشگاه اعلام و نظرات خود را عنوان مي كنند.

 


خبرنگار: زهرا حري
عكس: مهناز وحيدي
درج در سایت: سميرا ملكيان

 

 

 

 

 

 

 


آرشیو اخبار مرتبط :

آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

نظر شما :
captcha
Close