کد: 1287-351096      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ اسفند   تعداد بازدید : 1107

دکتر پورمند بر ارزآوری و توسعه روابط اقتصادی با گسترش همکاری‌های بین‌المللی دانشگاهی تأکید کرد

رئیس بیمارستان سینا، بر گسترش تعاملات بین‌المللی دانشگاهی با کشورهای مختلف به عنوان عامل توسعه ارتباطات اقتصادی به ویژه در حوزه علوم پزشکی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، دکتر پورمند در حاشیه جشن روز بین‌الملل دانشگاه ضمن بیان این مطلب یکی از شاخص‌های پیشرفت در عرصه‌های بین‌المللی را جذب دانشجویان خارجی دانست.

وی با اشاره به اینکه سطح علمی مناسب و تنوع کشورهای پذیرنده باید توسط مسئولان در جذب دانشجویان خارجی مورد توجه قرار گیرد، گفت: تعامل دانشجویان خارجی با دانشجویان ایرانی و اساتید می‌تواند زمینه‌های لازم را برای ارتقاء آموزشی و پژوهشی دانشگاه ایجاد کند.

دکتر پورمند دانشجویان خارجی را سفیران علمی و فرهنگی دانشگاه در کشورهای مختلف جهان معرفی کرد و بیان داشت: این گروه از دانشجویان همچنین نقش بسزایی در تغییر نگرش و دیدگاه‌های منفی علیه کشورمان در خارج از مرزها خواهند داشت.

رئیس بیمارستان سینا با اشاره به ارزآوری و توسعه روابط اقتصادی با گسترش همکاری‌های بین‌المللی دانشگاهی، تصریح کرد: وقتی بتوانیم به شکل صحیحی توانمندی‌های علوم پزشکی کشور را به دنیا معرفی کنیم، در وهله نخست اقتصاد دانشگاه را تحت تأثیر قرار داده و سپس تعاملاتی در سطوح اقتصادی و تولید ثروت خواهیم داشت.

وی در پایان ضمن تقدیر از روند رو به رشد فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه به ویژه جذب موفق دانشجویان خارجی، جشن روز بین‌الملل را عاملی تأثیرگذار در همکاری دانشگاه با سفرای ایرانی در خارج از کشور و سفرای کشورهای خارجی در ایران عنوان کرد.

 

آرشیو اخبار مرتبط :


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  


خبرنگار: مهناز وحیدی

عکس: زهره صادقی

نظر شما :
captcha
Close