کد: 1287-335561      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۸ اسفند   تعداد بازدید : 2689

سفير پاكستان در برنامه روز بين الملل دانشگاه تمايل متقاضيان پاكستاني براي تحصيل در دانشگاه علوم پزشكي تهران را رو به افزايش خواند

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: سفير پاكستان در ايران از افزايش تمايل متقاضيان اين كشور براي ادامه تحصيل در دانشگاه علوم پزشكي تهران خبر داد.

نور محمد جدماني 14 اسفندماه با حضور در برنامه روز بين الملل دانشگاه و ديدار با سفرا و نمايندگان كشورهاي خارجي با بيان اين مطلب گفت: 4 ماه است كه از طرف دولت پاكستان به عنوان سفير در ايران فعاليت مي كنم و اطلاعات من از دانشگاه علوم پزشكي تهران به عنوان قديمي ترين دانشگاه در حوزه علوم پزشكي چندان زياد نيست.
وي با اشاره به اينكه به واسطه تعداد قابل توجه دانشجويان پاكستاني در آينده اي نزديك تعامل با دانشگاه علوم پزشكي تهران وارد مراحل تازه اي مي شود، اظهار داشت: هم اكنون 31 دانشجوي پاكستاني در دانشگاه علوم پزشكي تهران مشغول به تحصيل هستند و رضايت آنها از كيفيت خدمات آموزشي چشمگير است.
سفير پاكستان در ايران افزود: خوشبختانه رضايت دانشجويان فعلي و اطلاع رساني آنها زمينه ساز افزايش تمايلات متقاضيان پاكستاني براي ادامه تحصيل در ايران شده است.
نور محمد جدماني با تأكيد بر اينكه ارتباطات ايران و پاكستان يه لحاظ تشابهات فرهنگي و مذهبي عميق است، تصريح كرد: وقت آن رسيده كه اين تعاملات در حوزه علمي نيز وارد مراحل تازه اي شود.
وي يادآور شد: با وجود مدت كوتاهي كه در ايران هستم بسيار تحت تأثير فرهنگ و مهمان نوازي ايرانيان قرار گرفته ام و اين نكته از سوي دانشجويان محصل در ايران نيز مورد تأكيد است.

 


مترجم: اميرحسين گتميري
تنظيم: نسيم قرائيان
عكس: جمشيد ربيعي، ابوالقاسم پورياني
درج در سایت: سميرا ملكيان

 

 

 

 

 

 

 


آرشیو اخبار مرتبط :

آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

نظر شما :
captcha
Close