کد: 1287-335563      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۸ اسفند   تعداد بازدید : 3041

محمد شهيدخان دانشكده توانبخشي دانشگاه علوم پزشكي تهران را مركز كارآمدي در بحث مشاركت بين الملل عنوان كرد

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: محمد شهيد خان يكي از دانشجويان بنگلادشي در دانشكده توانبخشي از امكانات دانشكده توانبخشي ابراز خرسندي كرد.

مراسم روز بين الملل دانشگاه با رونمايي از تمبر يادبود اين روز در حضور سفير و نماينده 17 كشور، 41 دانشجو خارجي دانشگاه علوم پزشكي تهران و 41 دانشجوي خارجي از دانشگاه هاي علامه و تهران و با حضور مسئولين دانشگاه، جمعي سفيران و نماينده كشورها، چهارشنبه 14 اسفندماه 92 در موزه ملي تاريخ علوم پزشكي ايران برگزار شد.
محمد شهيدخان گفت: خوشبختانه در حال حاضر در دانشكده توانبخشي در حال تحصيل هستم. از امكانات اين دانشكده بسيار احساس رضايت دارم.
وي در ادامه سخنان خود به بحث مشاركت در دانشكده توانبخشي اشاره كرد و افزود: دانشكده توانبخشي دانشگاه علوم پزشكي تهران گرچه به عنوان مركزي تازه در كار مشاركت بين الملل است اما اين كار را خوب انجام مي دهد.
اين دانشجوي توانبخشي تصريح كرد: دانشكده توانبخشي هم مانند ديگر دانشكده‌ها در بحث مشاركت بين الملل داراي ضعف‌ها و مشكلاتي است ولي بخش‌هاي ديگر نهايت سعي خود را مي كنند تا مشكلات را رفع نمايند تا پشتوانه‌اي براي دانشجويان بين‌الملل باشند.

 


تهيه و تنظيم: رياضي كرماني
ترجمه: سروش رياضي اصفهاني
عكس: جمشيد ربيعي و ابوالقاسم پورياني
درج در سایت: سميرا ملكيان

 

 

 

 

 

 

 


آرشیو اخبار مرتبط :

آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

نظر شما :
captcha
Close