کد: 1287-335567      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۸ اسفند   تعداد بازدید : 5355

دانشجوي كامروني پرديس بين الملل دانشگاه علوم پزشكي تهران، بر ارتقا آموزش زبان انگليسي به دانشجويان غير ايراني تاكيد كرد

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: ساه، دانشجوي كامروني پرديس بين الملل دانشگاه علوم پزشكي تهران، برگزاري كلاسهاي آموزش زبان فارسي را در مجاورت خوابگاههاي دانشجويان پرديس بين الملل با اهميت دانست.

مراسم روز بين الملل دانشگاه با رونمايي از تمبر يادبود اين روز در حضور سفير و نماينده 17 كشور، 41 دانشجو خارجي دانشگاه علوم پزشكي تهران و 41 دانشجوي خارجي از دانشگاه هاي علامه و تهران و با حضور مسئولين دانشگاه، جمعي سفيران و نماينده كشورها، چهارشنبه 14 اسفندماه 92 در موزه ملي تاريخ علوم پزشكي ايران برگزار شد.
ساه، دانشجوي كامروني پرديس بين الملل دانشگاه علوم پزشكي تهران در مقطع كارشناسي ارشد پرستاري مراقبت هاي ويژه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومي دانشگاه، ضمن ابراز رضايت از تحصيل خود در پرديس بين الملل گفت: خوابگاه‌هايي كه براي دانشجويان خارجي تهيه شده است، به اندازه ي كافي رضايت بخش است و اگر بخواهم دقيق تر بگويم، عالي است.
دانشجوي كامروني، تصريح كرد: در كل كيفيت دانشكده‌ي پرستاري و مامايي خوب است، اما مشكلي كه در رابطه با دانشگاه وجود دارد، آموزش زبان انگليسي است كه ما نياز به مدرس هاي بيشتري داريم كه بتوانند به زبان انگليسي تدريس كنند و از اين طريق دانشجويان خارجي بيشتري را به تحصيل در tums  تشويق كنند، زيرا تنها مشكل دانشجويان خارجي پرديس بين الملل زبان است. 
وي،  در ادامه خاطر نشان كرد: اگر قرار باشد دوره اي براي اموزش زبان فارسي برگزار شود خوب است كه محل تشكيل كلاس ها نزديك خوابگاه و در دسترس دانشجويان باشد تا بدين طريق تشويق به يادگيري زبان فارسي شوند. 
ساه، با اشاره به سنگيني هزينه‌هاي شخصي گفت: هرچند من بورسيه شده‌ام اما يك سري از هزينه هاي شخصي را خود مي پردازم.همچنين با توجه به تحريم هايي كه كشور ايران با ان روبه روست در صورت بروز مشكل مالي امكان كمك گرفتن از كامرون را ندارم و همچنين شغلي هم ندارم تا به وسيله ي ان درامدي كسب كنم.
دانشجوي كامروني، در ادامه‌ي اين بحث افزود :اميد است كه با مذاكرات اخير در مورد تحريم‌ها مشكلاتي از اين دست هم حل شود.
وي، در رابطه با غرفه ي كامرون و اداب و رسوم، لباسهاي محلي كشورشان توضيح داد.

 


خبرنگار: غزاله حسن زاده
تنظيم : زهرا حري
عكس: جمشيد ربيعي و ابوالقاسم پورياني
درج در سایت: سميرا ملكيان

 

 

 

 

 

 

 


آرشیو اخبار مرتبط :

آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

نظر شما :
captcha
Close